חדשות בארץ

הקשיש בן ה- 99 עלה לאוטובוס ללא רב קו – והורד על ידי הנהג

נהג אגד אילץ את מיכאל מגידוביץ' בן ה- 99 לרדת מהאוטובוס, מאחר שלא היה ברשותו רב קו לצורך תשלום על הנסיעה. שרת התחבורה מירי רגב התקשרה לקשיש כדי להתנצל: "נפעל כדי שמקרים כאלו לא יישנו"

  • י"ח סיון התש"פ
אילוסטרציה (תמונה: שאטרסטוק)אילוסטרציה (תמונה: שאטרסטוק)
אא

חוויה לא נעימה עברה אתמול (שלישי) על מיכאל מגידוביץ' בן ה- 99. מגידוביץ', שעלה לאוטובוס של חברת אגד, נאלץ לרדת ממנו בהוראת הנהג מאחר שלא החזיק ברב קו כדי לשלם על הנסיעה.

האירוע הובא לידיעתה של שרת התחבורה מירי רגב, שהתקשרה היום למגידוביץ' כדי להתנצל על "ההתנהגות החריגה של נהג האוטובוס", כלשונה. "זה דבר שאסור שיקרה", הדגישה, והבטיחה לקשיש לפעול למניעת אירועים דומים בעתיד.

"כאב לי מאוד לשמוע על כך שנהג אוטובוס הוריד את מיכאל מגידוביץ' בן ה- 99 במהלך הנסיעה, ועל חוסר האנושיות שבה נתקל", כתבה השרה לאחר מכן בטוויטר. "שוחחתי עם יו"ר אגד, וביקשתי ממנו ליצור איתו קשר ולהתנצל בפניו".

"עלינו להיות יותר רגישים ואנושיים לקשישים היקרים שלנו", הוסיפה רגב. "שוחחתי עכשיו גם עם מיכאל, ואמרתי לו שאני כל כך מצטערת על החוויה שעברה עליו. נפעל כדי שמקרים כאלו לא יישנו".

מאגד נמסרה התגובה הבאה לאירוע: "חברת אגד פועלת על פי הוראות והנחיות משרד התחבורה. לנהגי החברה אין כל שיקול דעת בנושא, והם אינם רשאים להסיע נוסעים ללא תמורה תוך אפליה על רקע גיל, מגדר, מוצא ודת. כל הטוען אחרת מטיל דופי בהתנהגותו ובמקצועיותו של הנהג, שלא בצדק".

"יחד עם זאת, אנו מצרים על המקרה, ולכן יו"ר אגד הנחה את נציג החברה באזור ליצור קשר עם מר מגידוביץ' היקר כדי לדרוש בשלומו ולהביע את אהדתנו אליו. בשולי הדברים, נציג אגד ברחובות יאסוף את הקשיש מביתו, יסיעו לעמדת הרב קו הקרובה בעירו, יסייע בידו לייצר פרופיל רב קו לקשיש (תקנות משרד התחבורה מחייבות את נוכחותו של הנוסע פרונטלית בעמדה), ויעניק לו כמחווה של פיוס ורצון טוב חופשי חודשי ברב קו החדש והאישי שלו".

תגיות:אגדרב קומירי רגב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה