חדשות בארץ

עיריית בני ברק לאביב גפן: דבריך היו כמים קרים על נפש עייפה

במכתב ששלחה העירייה נאמר כי "התנהלותך ודבריך היו כמים קרים על נפש עייפה והציגו את היפה שבאדם, את המאחד, המכבד והמשותף בבסיס קיומנו כעם". גפן פרסם את המכתב והוסיף: "תודה"

גפן בהופעה, בשנה שעברה (צילום: פלאש 90)גפן בהופעה, בשנה שעברה (צילום: פלאש 90)
אא

עיריית בני ברק הגיבה היום (רביעי) לדברי התמיכה של הזמר אביב גפן במגזר החרדי בתקופת הקורונה. במכתב ששלחה העירייה נאמר כי "התנהלותך ודבריך היו כמים קרים על נפש עייפה והציגו את היפה שבאדם, את המאחד, המכבד והמשותף בבסיס קיומנו כעם". גפן פרסם את המכתב והוסיף: "תודה".

צפו: מה גרם לאביב גפן לבכות בריאיון? (קרדיט: חדשות 12)
 
לדברי העירייה, תקופת הקורונה "הייתה טעונה ומורכבת לישראל כולה ולעירנו בפרט", זאת, לאחר שבשיאה ניצבה העיר בראש רשימת הרשויות עם שיעור התחלואה הגבוה ביותר בישראל. "יחד עם האתגר הרפואי הלאומי התמודדה העיר עם ביקורת רחבה נגד העיר ותושביה, חשנו כמי שמשלמים מחיר רב תוך כדי ימים של תסכול, קושי וכאב. בשמנו ובשם העיר כולה, תודה", הוסיפו.

במהלך הסגר שהטילה הממשלה על האזרחים הופיע גפן במיזם הופעות משודרות של קשת 12, במסגרתו הקדיש את השיר "עורי עור" לתושבי העיר החרדית והוסיף: "לאור מה שקורה חשוב לי להגיד. אני אוהב את בני ברק, יש שם זמן אחר, מנותק מהעולם החילוני. הם בחרו באלוהים ואני במארק צוקרברג. הם לא על גוגל וזמינים ומעודכנים ואסור להאשים אותם בזה".

מאוחר יותר הוא סיפר בריאיון לחדשות 12 כי עם סיום ההופעה גילה מאות הודעות בטלפון הנייד שלו, שהתקבלו מתושבי בני ברק. "אני יורד מההופעה, שידור חי – אני רואה על הטלפון שלי, לא מגזים, 420 הודעות", אמר. "אני מתחיל לפתוח את כל ההודעות, מישהו העביר את המספר שלי לבני ברק, לכל התושבים. ואני קורא את ההודעות ובוכה". לדבריו, "ב-4 הרימו אותי ואמרו לי 'לך הביתה', אז התחלתי לבכות. בכיתי ואני בוכה עכשיו כי שנים למדנו איך לשנוא את האחר – הוא דתי, הוא חילוני. ואפילו אני גם הייתי כבר חייל במשחק הזה. פתאום ראיתי אותם".

תגיות:אביב גפןחרדיםבני ברק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה