חדשות בארץ

נתניהו: "אפס סובלנות להסתה נגד שופטים ונבחרי ציבור"

בתגובה למכתב האיום שנשלח לשופטת בית המשפט העליון, ענת ברון, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי יש לגלות "אפס סובלנות" כלפי מי שמאיים ברצח על שופטים ונבחרי ציבור: "קורא למשטרה לפעול במהירות ובעוצמה כדי להדביר את נגע ההסתה – אין לו מקום בקרבנו"

נתניהו (צילום: מרק ישראל סלם, פול)נתניהו (צילום: מרק ישראל סלם, פול)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) למכתב האיום שנשלח לשופטת בית המשפט העליון, ענת ברון. "יש לגלות אפס סבלנות כלפי כל מי שמאיים ברצח על שופטים ונבחרי ציבור כאחד", אמר בישיבת הממשלה השבועית. "רק החודש הגשתי במשטרה שלוש תלונות על איומים ברצח נגדי ונגד בני משפחתי. אני קורא למשטרה לפעול במהירות ובעוצמה כדי להדביר את נגע ההסתה – אין לו מקום בקרבנו".

שר המשפטים אבי ניסנקורן הגיב בטוויטר: "המתקפה המתמשכת על מערכת המשפט מסוכנת – ומסכנת את חוסנה של מדינת ישראל. יש שופטים בירושלים, והם ימשיכו לבצע את עבודתם ללא מורא".

ברון (66) מכהנת כשופטת בית המשפט העליון מאז 2015. מכתב האיום עליה אותר שלשום בתיבת הדואר שבפתח ביתה בתל אביב. על פי הדיווחים, במכתב נכתב "צפי לעונש". ברון ומשמר בתי המשפט הגישו תלונות במשטרה, שפתחה בחקירה.

מדוברות בתי המשפט נמסרה הודעה חריפה: "האיום, על תוכנו השפל, הוא תוצאה ישירה של הסתה נמשכת ושלוחת רסן נגד הרשות השופטת ושופטיה. ניסיונות להלך אימים על שופטי ישראל לא ירתיעו אותם, והם ימשיכו לבצע את מלאכתם ללא מורא".

ראש לשכת עורכי הדין, אבי חימי, אמר: "אני מגנה בכל תוקף את האיומים על שופטת בית המשפט העליון, ענת ברון. השופטים ואנשי מערכת אכיפת החוק עושים עבודת קודש בשמירה על הדמוקרטיה, וכל ניסיון להלך עליהם אימים הוא חציית קו אדום נוסף. עלינו לפעול במהרה ולשים קץ לתופעה בזויה זו, ואני קורא למשטרת ישראל לפעול בנחישות לאיתור שולחי המכתב".

תגיות:בג"ץאיומים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה