חדשות בריאות

ביממה האחרונה אובחנו 459 חולי קורונה חדשים

מספר החולים הפעילים הוא 5,299 וסך החולים המאומתים מאז תחילת המגפה הוא 21,467, מתוכם 40 במצב קשה ו-27 מונשמים. השבוע אובחנו 90 חולים חדשים בירושלים, 58 בבני ברק, 52 באשדוד ו-48 בתל אביב.

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

459 נדבקים חדשים בקורונה אובחנו ביממה האחרונה בישראל – כך עולה מנתוני משרד הבריאות שפורסמו הערב (שלישי). מספר החולים הפעילים הוא 5,299 וסך החולים המאומתים מאז תחילת המגפה הוא 21,467, מתוכם 40 במצב קשה ו-27 מונשמים. ביממה החולפת נרשם מקרה מוות בודד, שהביא את מניין המתים ל-308.

על פי נתוני משרד הבריאות, השבוע אובחנו 90 חולים חדשים בירושלים, 58 בבני ברק, 52 באשדוד ו-48 בתל אביב.

בצהריים הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו כי עוד היום יוכרזו אזורים מוגבלים נוספים, בשל העלייה הנוספת בנתוני התחלואה. לפי משרד ראש הממשלה, ההחלטה התקבלה בתום התייעצות עם שר הבריאות יולי אדלשטיין, השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה וראש המל"ל מאיר בן שבת.

אדלשטיין, שהשתתף בצהריים בסיור במחלקת הקורונה החדשה והתת קרקעית בבית החולים שיבא תל השומר, אמר במסיבת העיתונאים כי המשימה העיקרית בשלב זה היא לשטח את עקומת החולים שעולה מדי יום. "הגדלנו את מספר הבדיקות", אמר. "היום אנחנו בממוצע של 15 אלף בדיקות ביום - והיד עוד נטוייה. אנחנו מתקרבים ל-400 חולים ביום. כולי תקווה שכבר בשבוע הבא נראה את התוצאות בהאטה של קצב הנדבקים".

בהתייחס לאפשרות החזרת הסגרים הממוקדים באזורים מוגדרים הוסיף אדלשטיין כי "יכול להיות שכבר במהלך היום נודיע על אזורים מסוימים כאזורים מוגבלים לצורך קטיעת שרשרת ההדבקה. לא נגיע בשלב זה לסגר כללי. ייתכן שעד סוף היום נכריז על אזורים מוגבלים, אולי שכונות מסוימות בתוך ערים".

תגיות:קורונהמשרד הבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה