סיון רהב מאיר

סיון רהב מאיר: למה נתניהו לא מזהה שהקורונה היא האיום האיראני כעת?

האם הוא רוצה להיזכר כמי שבימיו ישראל התעצמה ביטחונית, כלכלית, תיירותית ודיפלומטית, או כמי שבסוף הקדנציה שלו ישראל שקעה בחוסר אחריות לתוך הדבקה המונית במגפה עולמית?

נתניהו (צילום: Olivier Fitoussi / פלאש 90)נתניהו (צילום: Olivier Fitoussi / פלאש 90)
אא

כתבתי פה לאחרונה כמה פעמים שישראל צריכה להיות זריזה ויעילה יותר בהתמודדות עם גל העלייה הצפוי. הקדמתי את המאוחר. צריך לעזוב כעת כל נושא אחר, וקודם כל להיות זריזים ויעילים יותר בטיפול בקורונה. כולנו כבר היינו באווירה של מסיבת סיום קורונה, אך לשווא. פרופ' אייל לשם מהמרכז הרפואי שיבא אמר השבוע שאנחנו מתנהגים כמו אחרי מלחמת ששת הימים, ולא מבינים שמלחמת יום כיפור בפתח.

נתניהו הרי יודע להסתער בלהט על איומים כשהוא מזהה אותם. לכן לא ברור למה הוא לא מבין שזה האיום האיראני כעת. להחזיר את איכוני השב"כ זה צעד נכון, אבל אולי חלילה מאוחר מדי, וגם לא מספיק. איך הוא לא דואג שיהיו כאן חקירות אפידמיולוגיות ולמה הוא לא מוודא שאנחנו קוטעים שרשראות הדבקה, ולא משנה מה זה דורש וכמה זה עולה. אם לא לשם שמיים, אז לשם השם הטוב שלו: הוא אמור לסיים את כהונתו הארוכה וההיסטורית בעוד כשנה וחצי. האם הוא רוצה להיזכר כמי שבימיו ישראל התעצמה ביטחונית, כלכלית, תיירותית ודיפלומטית, או כמי שבסוף הקדנציה שלו ישראל שקעה בחוסר אחריות לתוך הדבקה המונית במגפה עולמית?

ומה עם גנץ? רק תחשבו שראש הממשלה החליפי היה מסתער על הסוגיה הזאת עם האנרגיות של בנט.

הטור פורסם בעיתון "ידיעות אחרונות".

תגיות:סיון רהב מאירביבי נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה