חדשות בארץ

שלח על סערת פיצוץ הריאיון: "דודי אמסלם היה אומר דברים יותר חמורים"

בכיר "יש עתיד", עופר שלח, התייחס לריאיון שפוצץ על ידו בערוץ הכנסת: "אם דודי אמסלם היה מתפרץ ככה, מן הסתם היו נאמרים דברים יותר חמורים". אמסלם: "עופר, יותר שפל, רדוד וחמור מזה לא יהיה"

שלח (צילום: פלאש 90)שלח (צילום: פלאש 90)
אא

חבר הכנסת עופר שלח (יש עתיד) התייחס הבוקר (שלישי), לסערה סביב הריאיון בערוץ הכנסת שפוצץ על ידו. בריאיון לגלי צה"ל נשאל שלח על ידי המגיש ישי שנרב מה דעתו על ההנחה ש"אם דודי אמסלם היה מתפרץ ככה, זה לא היה נגמר בהתנצלות וביי". שלח ענה כי "אם זה היה דודי אמסלם מתפרץ ככה, מן הסתם היו נאמרים דברים יותר חמורים".

בתגובה לדבריו של שלח, שיתף השר אמסלם את סרטון ההתפרצות של שלח, וכתב: "עופר, יותר שפל, רדוד וחמור מזה לא יהיה".

יו"ר סיעת הליכוד, מיקי זוהר, הגיב אף הוא על הדברים: "הפעם זו רק 'התנשאות מבישה'. כנראה שיש עתיד לא שולטים בזה, הגישה המזלזלת והמתנשאת שלהם כלפי אנשי הליכוד הפכה לשגרה. הם צריכים להתבייש. לא נהסס להעמיד אותם במקומם. ואתם הליכודניקים? בעזרת השם תמשיכו להוכיח להם כל פעם מחדש מי מקבל תמיכה ציבורית עצומה ומי מסתפק בהתנשאות מביכה".

כזכור, בתחילת השבוע שעבר נחשף ב- ynet קטע גנוז מהריאיון שנערך בחודש שעבר עם שלח, בו נראה חבר הכנסת מתפרץ בזעם על המגישים משה גלסנר ואבי בלום, לאחר שנשאל על פרסומים בנוגע לחקירות פנימיות שערכו חוקרים פרטיים בכחול לבן במהלך אחת ממערכות הבחירות האחרונות. "אני מציע לך מכיוון שאנחנו בהקלטה, לעצור עכשיו את ההקלטה ולמחוק את הדבר הזה, מפני שהדבר הזה ייגמר בתביעה נגדך בבית המשפט. יש גבול. אני לא עונה יותר לאף שאלה. הריאיון הזה מבחינתי נגמר".

בהמשך הטיח שלח בגלסנר כי הוא "חתיכת אפס", ואמר כי יפנה לאחראים עליו בתלונה נגדו: "יש לך חוצפה של כלומניק, שחוזר על משהו שהוא שקר מוחלט". לטענתו, שאלתו של גלסנר התבססה על תדרוכים שקריים שקיבל: "לא יכול להיות שתחזור על פה על משהו שאתה יודע שהוא שקר. אני לא צריך להכחיש את זה". גלסנר השיב: "אני לא יודע שהוא אמת, אני לא יודע שהוא שקר".

לאחר פרסום התיעוד שדלף, הסבירו גלסנר ובלום מדוע בחרו שלא לשדר את הקטע המביך מבחינתו של שלח, ולצלם מחדש את הריאיון עמו. לדברי גלסנר, "שלח נכנס דקה אחר כך, התנצל וחזר בו, ויישבנו את העניין בינינו. בסוף יש מכלול של שיקולים, בין היתר משום שמדובר בערוץ ממלכתי, שיושב בבניין הכנסת. הוא לא סתם ערוץ של רייטינג, יש לו מעמד מסוים. אנחנו אחראים גם על המעמד הזה, ובסוף מניחים בצד את השאיפה שלנו לקבל רייטינג תמורת ממלכתיות ואחריות. החלטנו שנכון לגנוז את הקטע".

יום לאחר התפוצצות הפרשה, קרא השר אמסלם ליו"ר הכנסת יריב לוין להקים ועדה לבדיקת התקרית. בנאום במליאת הכנסת, תקף אמסלם בחריפות את שלח על השתלחותו בגלסנר ובלום: "הוא ראה שני מנחים חרדים, חשב שאפשר לצ'פח אותם ולא יקרה כלום. הוא רמס אותם, העליב אותם ואף איים עליהם שיפנה למנהלים שלהם".

אמסלם מתח ביקורת חריפה על ערוץ הכנסת, שגנז את הקטע ופתח בחקירת פוליגרף בקרב עובדיו כדי לבדוק מי הדליף אותו: "ככה עובדת בעצם תעמולת השמאל". בפנותו ללוין, אמר: "ערוץ הכנסת נמצא תחת אחריותך, ומן הראוי שתקרית כה חמורה ומכוערת תיבדק ותיחקר. חשוב לשמור על עצמאות הערוץ ועל שלום עובדיו, ולדאוג שמקרים כאלה לא יישנו". אמסלם הוסיף לאחר מכן בטוויטר כי "לעופר שלח מותר לאיים ולקלל, להתנהג כבריון, לפוצץ ריאיון, לקרוא לכתב אפס וכלומניק, ועולם כמנהגו נוהג. אם זה היה דודי אמסלם, זה היה פותח מהדורות שלושה ימים לפחות".

תגיות:דודי אמסלםעופר שלחערוץ כנסת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה