חדשות בארץ

עשרות אנשים ללא מסכות תועדו חוגגים במסיבה בבית קצינת משטרה בכירה

חבר מועצת העיר הרצליה טען כי פלד אף קראה לו "לך תעשה צבא" כאשר ביקש ממנה להנמיך את הווליום במסיבה שהתקיימה בליל שבת. לדברי צדיקוב, קצין לוחם בשייטת 13, היא ובעלה, שוטר בדרגת רב-סמל, התנהגו באופן מאיים. "כולי תקווה שבריונים כמו משפחת פלד יוקעו ממשטרת ישראל"

המסיבה בבית קצינת המשטרה בהרצליההמסיבה בבית קצינת המשטרה בהרצליה
אא

עשרות מבוגרים ובני נוער תועדו חוגגים במסיבה בביתה של ניצב-משנה מירי פלד, קצינה בכירה במחוז תל אביב במשטרת ישראל, כשהם ללא מסכות ובלא כל הקפדה על שמירת מרחק שני מטרים. ביתה של פלד ממוקם בהרצליה, בשכונה הכוללת ציבור חילוני וחרדי. ביום שבת היא הזמינה עשרות מחבריה להשתתף במסיבת סיום שנת הלימודים לבנה, שבה הושמעה מוזיקה בווליום גבוה על אף ששכניה שומרי השבת הבהירו לה כי הדבר פוגע ברגשותיהם וביקשו ממנה להנמיך מעט, אולם לטענתם היא הגיבה להם בזלזול והתעלמות מוחלטת.

חבר מועצת העיר הרצליה, הרדי אלעד צדיקוב, טען כי פלד אף קראה לו "לך תעשה צבא". לדברי צדיקוב, קצין לוחם בשייטת 13, היא ובעלה, שוטר בדרגת רב-סמל, התנהגו באופן מאיים. "כולי תקווה שבריונים כמו משפחת פלד יוקעו ממשטרת ישראל. מפרי סטטוס-קוו, בשכונת נווה עמל באופן ברוטאלי ולא פחות חמור - בזמן שהמשטרה נוהגת באכיפה מחמירה ביותר כלפי כל אדם ללא מסיכה, מארגנת נצ"מ פלד מסיבת סיום לבנה, עם עשרות רבות של נערים ונערות שלא מקפידים על הוראות הבטיחות של מרחק וכולם ללא מסיכות כולל בעלי הבית", אמר צדיקוב.

"אני מתבייש שכך נראים ומתנהגים קצינים בכירים במשטרת ישראל שאמונים על אכיפת החוק במדינת ישראל", הוסיף צדיקוב. לדבריו, בסמוך לביתה של קצינת המשטרה הבכירה פועלים ארבעה בתי כנסת. "אני מתבייש בגזענות שהפגינה כלפיי כאדם חרדי. כך מתבטאת בכירה במשטרה?"

מהמשטרה נמסר בתגובה: "המקרה ייבדק ויטופל בהתאם. כל שוטר, בכל דרגה, בין שהוא בתפקיד ובין שאינו בתפקיד, כפוף לחוק בדומה לכל אזרח אחר".

תגיות:המשטרהקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה