חדשות בארץ

ילדת בת המצווה תרמה את המתנות למחלקת הקורונה ברמב"ם

אליה ויצמן בת ה-12 תכננה לחגוג בגדול את מסיבת בת המצווה שלה, אך בשל הקורונה האירוע הצטמצם. במקום, היא החליטה לתרום את המתנות לצוות מחלקת הקורונה ברמב"ם

בעיגול: אליה ויצמן (צילום: דוברות רמב"ם / צילום רקע: משה שי / פלאש 90)בעיגול: אליה ויצמן (צילום: דוברות רמב"ם / צילום רקע: משה שי / פלאש 90)
אא

אליה ויצמן בת ה-12 מקרית שמואל תכננה במשך תקופה ארוכה לחגוג את מסיבת הבת מצווה שלה באירוע מרובה משתתפים. בשל נגיף הקורונה, אליה נאלצה לחגוג באירוע מצומצם יותר, אבל לה ולאמה אורנית הייתה תוכנית כיצד להפוך את היום המיוחד לבלתי נשכח.

כשעה לפני תחילת המסיבה, כלת בת המצווה וחברותיה ארזו חבילות שי וכתבו מכתבי תודה לצוותים הרפואיים של בית החולים רמב"ם, העומדים בחודשים האחרונים בחזית המאבק נגד הקורונה.

בשבוע שעבר, אליה ואמה הגיעו לבית החולים אל מחלקת כתר (קורונה) כדי לחלק את המתנות ומכתבי התודה. אליה פגשה את צוות המחלקה, העניקה להם את חבילות השי ולאחר מכן זכתה לסיור בחלק הנקי של המחלקה.

אליה בסיור במחלקהאליה בסיור במחלקה

"אנחנו מקבלים הרבה אהבה וחיזוקים מאז שהתחלנו להתמודד עם הקורונה", אומרת כרמית פריד, סגנית אח אחראי במחלקת כתר, "אבל כשרואים התגייסות של ילדים מקסימים, מבינים שהלב שלנו נמצא במקום הנכון. זה מרגש ומספק בצורה בלתי רגילה".

"זו הייתה חוויה מרגשת ומעוררת", אומרת אורנית, אמה של אליה, "מדהים לראות את היכולת של הצוות לתת ולהעניק מזמנם לילדה. אנחנו קיבלנו הצצה למקום מסקרן ולפעילות של הצוותים שכולנו שומעים עליהם כל הזמן. זה נכון מה שאומרים לגבי נתינה – כשנותנים, מקבלים הרבה יותר בחזרה"!.

תגיות:בת מצווהבית החוליםרמב"ם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה