דברי תורה

מעוניין לזכות את הרבים? כך תעשה זאת בקליק אחד

מי שזכה לקרב עוד יהודי, מי שזכה לחזק עוד מישהו, זוכה ומגיע לרמות הגבוהות ביותר של השפע, של הברכה, של ההצלחה ובעיקר של אהבת ה' יתברך: צפו במסר השבועי מפי הרב אליהו רבי

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

שלום וברכה מורי ורבותי!

פעם בכדי לזכות בזכות הגדולה והעצומה שאין כמוה בעולם שנקראת זיכוי הרבים, היית אמור ללמוד כמה עשרות שנים תורה, להתמלא, להיות גדול בישראל, ורק אז לצאת אל העם ולזכות את הרבים.

מחטיאי הרבים הם האנשים הארורים ביותר בעולם מבחינתו של הקדוש ברוך הוא, אבל בדיוק כך מזכי הרבים הם האנשים המבורכים ביותר בעולם.

מי שזכה לקרב עוד יהודי, מי שזכה לחזק עוד מישהו, זוכה ומגיע לרמות הגבוהות ביותר של השפע, של הברכה, של ההצלחה ובעיקר של אהבת ה' יתברך.

אבל הדורות שלנו, דווקא הדורות הטכנולוגיים הארורים הללו שהפיצו לנו את המכשירים ואת הטכנולוגיה שהורסת כל חלקה טובה, העניקו לנו גם את הזכות להפיץ תורה ויראת שמיים.

אם, ולא משנה למה, יש לך עדיין קשר לרשת, יש לך אימייל, יש לך אינטרנט, יש לך את אחד מכל האפשרויות שבהן ניתן להעביר סרטונים הלאה, להעביר דברי תורה הלאה, ועשית את זה, באותו רגע כל התחזקות שתהיה מאותו אחד שקיבל ממך את הסרטון או מאותו אחד שגם הוא העביר לו, היא נחלתך האישית.

אם בזכותך נהיה שלום בית נוסף, אם בזכותך אדם נוסף התחיל להניח תפילין, אם בזכותך מישהו החל לשמור ולו ברמה חלקית את השבת הקדושה, מאותו רגע השבת שלו שייכת אליך לדורי דורות.

הוא יקים בית, והשבת של רעייתו גם היא תהיה שייכת לך, הם יחנכו את ילדיהם והשבת של הבנים והנכדים והנינים לדורי דורות תהיה שייכת לך, למרות שעוד לא למדת הלכות שבת, בסך הכל העברת בוואטסאפ או בכל אמצעי התקשורת האחרים את הסרטון לאדם נוסף.

ככל שזכית יותר, העצמת את עצמך יותר.

בחיים גשמיים ופשוטים אפשר לבנות ואפשר להרוס.

אשרי מי שזוכה לבנות ואשריו ומה טוב חלקו בעולם הזה ובעולם הבא בזכות הבנייה המדהימה הזו.

ברוכים תהיו!

תגיות:זיכוי הרביםהרב אליהו רבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה