חדשות בריאות

שיא חדש: 1,319 נדבקים חדשים ביממה האחרונה

על פי נתוני מרכז המידע והידע, זו הפעם השלישית בתוך שבוע בה מאובחנים למעלה מ-1,000 נדבקים חדשים ביממה. 13,841 בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, מתוכם 83 במצב קשה

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

(עודכן: 8:59)

מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה עדכן הבוקר (רביעי), כי ביממה האחרונה אובחנו בישראל 1,319 נדבקים חדשים. מדובר בשיא יומי חדש במספר הנדבקים החדשים, ובפעם השלישית בתוך שבוע בה מאובחנים למעלה מ-1,000 נדבקים חדשים ביממה. מניין הקורבנות שגבה הנגיף עלה ל-343, עם פטירתו של חולה נוסף.

על פי נתוני המרכז, המופעל על ידי אמ"ן, אתמול נרשם גם שיא במספר בדיקות הקורונה היומיות – 25,270. שיא שלילי נרשם במספר הבדיקות החיוביות, שהגיע ל-5.2%. נכון לחצות, 13,841 בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, מתוכם 83 במצב קשה.

עוד עולה מהנתונים, כי קצב הגידול היומי בתחלואה עומד על 8%. אם קצב זה יישמר, מספר החולים הפעילים יוכפל בתוך תשעה ימים. למוקדי התחלואה ה'אדומים' בלוד ואשדוד נוספה ביממה האחרונה ביתר עילית. בשבעת הימים האחרונים אותרו בעיר 179 חולים נוספים, ואחוז הבדיקות החיוביות בפרק זמן זה עמד על 16%. בעיר נמצאים כעת 275 חולים פעילים. בשל שיעורי התחלואה הגבוהים, ועדת השרים לעניין אזור מוגבל החליטה אמש להכריז על שטחה המוניציפלי של ביתר עילית כשטח מוגבל. הסגר על העיר ייכנס לתוקף בשעה 13:00, ויימשך עד יום רביעי הבא.

מוקדי התחלואה הפעילים הנוספים נמצאים ביישובים הבאים: קריית מלאכי, בני ברק, מודיעין עילית, רעננה, כסיפה, כפר קרע, ירושלים, בית שמש ותל אביב.

ירושלים מובילה את רשימת הנדבקים החדשים שאותרו בשבעת הימים האחרונים – עם 1,129 נדבקים מאומתים. בתל אביב-יפו התגלו בפרק זמן זה 571 מקרי הידבקות חדשים, בבני ברק 529, באשדוד 388 ובפתח תקווה 200.

תגיות:נגיף הקורונהמרכז המידע והידע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה