חדשות בעולם

הנהג נעצר על מהירות מופרזת, ואז הסתבר שהוא נאבק עם נחש תוך כדי נסיעה

סאגה על הכביש המהיר באוסטרליה: קציני משטרה שעצרו בחור צעיר בשם ג'ימי בשל מהירות מופרזת, נדהמו לגלות כי הוא נאבק בנחש ארוך ומסוכן, אותו הוא ניסה להרוג תוך כדי הנסיעה באמצעות חגורת הבטיחות וסכין שהייתה ברכבו

אא

סאגה על הכביש המהיר באוסטרליה: קציני משטרה שעצרו בחור צעיר בשם ג'ימי בשל מהירות מופרזת, נדהמו לגלות כי הוא נאבק בנחש ארוך ומסוכן, אותו הוא ניסה להרוג תוך כדי הנסיעה באמצעות חגורת הבטיחות וסכין שהייתה ברכבו. 

הקצינים ההמומים שעצרו את הרכב בצפון קווינסלנד, נתקלו במראה של נהג מבוהל שהיה צריך להישען על חלון מכוניתו למשך דקות ארוכות כדי להירגע ממה שעבר עליו, ורק אז החל לספר את מה שחווה תוך כדי נסיעה. 

הנחש הפצוע שצולם על ידי השוטריםהנחש הפצוע שצולם על ידי השוטרים

"הוא סיפר לנו שהוא חושש שהוא אולי ננשך על ידי נחש ארסי שנמצא מאחורי תא המטען של רכב השירות בו נסע", סיפרו השוטרים והמשיכו: "הוא נלחם איתו בעזרת חגורת הבטיחות וסכין מטבח בלתי מושחזת שהייתה ברכבו. הוא נעצר אחרי שנתפס כשהוא נוסע במהירות של 123 קמ"ש באזור שמוגבל ל-100 קמ"ש".

כשבדקו קציני המשטרה את הרכב, הם היו בטוחים שג'ימי משקר. 

"הסיפור נשמע לנו הזוי, אבל ככל שהקשבנו ליותר פרטים - כך נטינו להאמין לו".

"זה היה נחש חום או נמרי, ממה שהספקתי לראות", משחזר ג'ימי. "הנסיעה הייתה בשעות הערב והכל היה חשוך. אתה יכול להרגיש את הלב שלי עכשיו חבר. אני חושב שהוא נשך אותי", אמר ג'ימי לשוטר המופתע ששאל אותו איפה בדיוק נמצא הנחש עכשיו. 

"תחפש אותו בחלק האחורי של הרכב. אני חושב שפצעתי אותו עם הסכין", סיפר ג'ימי לשוטר, שמיהר לבדוק באחורי הרכב ואכן מצא בו להפתעתו נחש מדמם בצבע חום. 

השוטר מיד הזעיק למקום אמבולנס, מתוך דאגה שמדובר במין קטלני. 

"אני לא יודע איך הוא נכנס לתוך המכונית ותקף אותי תוך כדי, אבל הוא ממש כירבל את עצמו מסביב לרגליים שלי, וככל שהזזתי אותן יותר ככה זה פשוט התחיל לעטוף אותי", אמר ג'ימי המבוהל. "הראש שלו פשוט התחיל לנגוס את המושב ולהכות בו תוך כדי נסיעה, והרגשתי את הכל ברגליים שלי".

מומחה נחשים שהגיע למקום סיפר כי מדובר בנחש חום-מזרחי שהיה אחראי על 41% ממקרי תקיפות הנחשים באוסטרליה, ומסוגל לגרום למוות בהתקף לב - תוך דקות ספורות. 

"למרבה המזל ג'ימי לא ננשך על ידי הנחש במאבק הקטלני ביניהם, אך הוא פונה לבית החולים בעקבות הלם שממנו סבל, וקיבל טיפול רפואי מתאים", סיפרו השוטרים. 

"כן, זה היה די מפחיד כשהוא דימם. חשבתי שהוא עוד עלול לפגוע בי ולהפוך אפילו ליותר מסוכן, מעולם לא שמחתי לראות את האורות האדומים-כחולים כמו ברגעים האלה שנעצרתי", אמר בשמחה. 

הוא כמובן שוחרר ולא הוגשה נגדו תלונה בגין מהירות מופרזת. 

תגיות:נהגמאבקנחשיםסכנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה