חדשות בארץ

אמון הציבור בנתניהו ממשיך להישחק: 61% לא מרוצים מהתנהלותו במשבר

מהסקר עולה עוד כי הליכוד הייתה מקבלת 33 מנדטים – ירידה של חמישה מנדטים מהסקר הקודם מסוף חודש יוני – בעוד יש עתיד מזנקת והופכת למפלגה השנייה בגודלה עם 19 מושבים. כחול לבן שומרת על כוחה המסתכם ב-9 מנדטים בלבד, כפי שהיה בסקר הקודם

נתניהו, בחודש שעבר (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)נתניהו, בחודש שעבר (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
אא

מסקר חדשות 13 שפורסם הערב (ראשון) עולה כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מוסיף לאבד תומכים במדד שביעות הרצון מהתנהלותו במשבר הקורונה, שהביאה ליותר ממיליון מובטלים ולסגירת עשרות בתי עסק. בעוד 16% סברו כי ממשלת האחדות מנהלת את המשבר באופן מיטבי, 75% אינם מרוצים. השאר לא ידעו להשיב.

נתניהו עצמו סופג צניחה קשה בשיעור התמיכה בו, אחרי ש-61% מהנשאלים השיבו כי הם אינם שבעי רצון מתפקודו הכולל, לעומת 19% ש"די מרוצים" ו-15% מרוצים. בחודש אפריל, בעיצומו של הגל הראשון, כ-30% בלבד היו לא מרוצים וכמעט 70% היו מרוצים או די מרוצים מראש הממשלה. כמו כן, 50% מהמשיבים בסקר אמרו שהם אינם מרוצים משר האוצר ישראל כץ, ו-53% אמרו שהם אינם מרוצים משר הבריאות יולי אדלשטיין.

מהסקר עולה עוד כי הליכוד הייתה מקבלת 33 מנדטים – ירידה של חמישה מנדטים מהסקר הקודם מסוף חודש יוני – בעוד יש עתיד מזנקת והופכת למפלגה השנייה בגודלה עם 19 מושבים. כחול לבן שומרת על כוחה המסתכם ב-9 מנדטים בלבד, כפי שהיה בסקר הקודם. הרשימה המשותפת, שבמערכת הבחירות הקודמת קיבלה 15, גורפת כעת 16 מנדטים.

אחריהן ימינה בראשות נפתלי בנט עם 13 מנדטים, שהגדילה את כוחה ב-7 מנדטים ממערכת הבחירות במרץ. לישראל ביתנו וליהדות התורה ניתנו 8 מנדטים כל אחת, ולש"ס ומרצ 7 כל אחת. מפלגת העבודה זכתה ל-1.3% מהקולות ולא עוברת את אחוז החסימה. תוצאה דומה התקבלה גם באשר לרשימת גשר של אורלי לוי אבוקסיס וודרך ארץ של יועז הנדל וצבי האוזר. לפי נתוני הסקר, גוש המרכז שמאל עומד על 51 מנדטים ללא ליברמן, בעוד גוש הימין חרדים על 61.

תגיות:סקרקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה