נטורופתיה ורפואה טבעית

צום - שולחן הניתוחים של הטבע

למה מומלץ לבצע יום צום אחת לתקופה, ומה אפשר לעשות אם צום מלא קשה יותר מדי?

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ידוע כיום כי צום הוא שולחן הניתוחים של הטבע - מסוגל לרפא כל מחלה, בעז"ה. מעדויות רבות בארץ וברחבי העולם, מטפלים רבים ורופאים שנחשפו לדרך מופלאה זו של ריפוי ממחלות קשות והרזייה ראו תוצאות בלתי נתפסות, כיצד הגוף מרפא עצמו מכל מחלה ללא עזרה חיצונית. דרך הריפוי הנפלאה הזו תופסת תאוצה בחוות בריאות שונות בארץ ובעולם.

הצום שאנו מדברים עליו במאמר זה הוא הימנעות ממזון מוצק. בתהליך זה מספקים לגוף שפע של רכיבים תזונתיים ע"י מיצים או שייקים לתקופה של יום, או מספר ימים עד שבועות. הצום מאפשר לגוף לנוח מהעבודה הקשה והמתישה של פירוק המזון ועיכולו, במיוחד כשמדובר בכמויות גדולות של האוכל התעשייתי האופייני לתזונה המערבית בדורנו. כשצמים, משתחררים הרעלים שהצטברו באיברים שלנו - בראש, בסינוסים, במעיים, בכבד, בעור, בריאות, בשלפוחית השתן, בכליות וכו' – לדם, ומשם החוצה דרך איברי הפינוי. תהליך זה עוזר לגוף להיות נקי יותר ולתפקד טוב יותר. כך הקב"ה יצר אותנו, ברגע שמפסיקים להכניס רעלים חדשים לגוף, הוא מגייס את מלוא כוחותיו להוציא רעלים ישנים מתוכו בעוצמה, מנקה ביעילות איברים חולים, והמחלה מסתיימת. כמה פשוט. כמה נפלא.

אם הרעיון של התנזרות ממזון מוצק נראה לכם קצת קשה, אינכם חייבים בהתחלה להתנזר ממזון זה כדי לנקות את הגוף. בשלב הראשון, הימנעות מבשר, ממוצרי חלב, ממזונות מעובדים ומעמילנים תוך כדי הוספת מזונות כמו דגנים, קטניות ומשקאות בסיסיים (פירות וירקות טריים, שייקים ומיצי ירקות) עשויה להספיק כדי לאפשר לפנות כמות גדולה של פסולת שהצטברה בגוף.

כדאי לדעת מה ההבדלים בין השייקים והמיצים השונים, בכל מה שקשור לניקוי ולהזנת הגוף בצומות מיוחדים.

שייק בבלנדר: שייק מורכב מפירות וירקות טחונים בבלנדר, ביחד עם כל המרכיבים, בעיקר עם הסיבים שבהם. נוצר משקה סמיך בדרך כלל. בלנדרים מאפשרים לנו לשתות את המחית יחד עם המיץ. אחד כזה בבוקר על קיבה ריקה – המון בריאות וכוח!

מיץ במסחטה: מיץ מירקות, עלים ירוקים ופירות נסחט במסחטת מיצים שמפרידה את כל הסיבים מהמזון, וכך נוצר מיץ נקי ובריא לניקוי עמוק של הגוף מרעלים. הם מספקים ויטמינים, מינרלים וחלבונים (מהעלים הירוקים) בכמות גדולה מאוד, ונספגים ללא מאמץ רב בגופנו, בגלל שהגוף לא צריך לפרק את המזון הנוזלי יתר על המידה, ולכן יש חיסכון אדיר באנרגיה עיכולית שתופנה לריפוי מחלות שונות. אחד כזה ביום על קיבה ריקה פועל בדומה לאנטיביוטיקה!

להזמנת חוגי בית בהשתתפות הנטורופתית רות ליאת פלץ (ללא עלות), חייגי 073-2221290

תגיות:צוםבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה