חדשות בריאות

שיא יומי חדש: 1,758 נדבקים ביממה האחרונה

על פי נתוני מרכז המידע והידע למערכה בקורונה, מספר החולים הפעילים עומד על 23,926, מתוכם 198 חולים קשים. שיעור הבדיקות החיוביות זינק ליותר מ-7%

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

(עודכן: 9:28)

מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה מסר הבוקר (חמישי), כי אתמול אובחנו 1,758 נדבקים חדשים בנגיף – שיא שלילי חדש במספר הנדבקים היומי. שיעור הבדיקות החיוביות זינק ל-7.06%. משרד הבריאות עדכן, כי במהלך הלילה נפטרו שני חולים נוספים, ובכך עלה מספר הנפטרים מפרוץ המגפה ל-375.

על פי נתוני מרכז המידע, המופעל על ידי אמ"ן, במספר הבדיקות היומיות לאבחון קורונה נרשמה ירידה, והוא הסתכם ב-24,892. מספר החולים הפעילים עומד על 23,926, מתוכם 198 חולים שמצבם מוגדר קשה.

(דוח מרכז המידע)(דוח מרכז המידע)

מוקדי התחלואה ה'אדומים' נמצאים בלוד, רמלה, קריית מלאכי, ירושלים ובית שמש. מוקדי סיכון נוספים נמצאים בביתר עילית, בני ברק, תל אביב-יפו, גן יבנה, יבנאל, גבעת שמואל, גבעת זאב, קלנסווה וכסיפה.

ירושלים מובילה את רשימת הנדבקים החדשים שאותרו בשבעת הימים האחרונים – עם 1,515 נדבקים מאומתים. בבני ברק התגלו בפרק זמן זה 768 מקרי הידבקות חדשים, בתל אביב-יפו 647, בביתר עילית 496 ובאשדוד 347.

(דוח מרכז המידע)(דוח מרכז המידע)

שר הבריאות יולי אדלשטיין הזהיר אתמול, כי לא יהיה מנוס מסגר נוסף על ישראל אם שיעורי התחלואה לא ירדו: "מהיום הראשון שלי במשרד אמרתי ועשיתי הכול על מנת לא להגיע לסגר כללי", הצהיר בתדרוך לתקשורת שמסר מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. "אנחנו מנסים כל דרך לא להכניס את מדינת ישראל לסגר כללי, עם כל ההשלכות הכלכליות והחברתיות שלו. אבל אנחנו צריכים להבין פעם אחת ולתמיד, שאם כל ארגז הכלים הנוספים לא יעמוד לרשותנו – בסופו של דבר נגיע לסגר".

אדלשטיין מתח ביקורת על הצרת צעדיו של משרד הבריאות בניסיונותיו להטיל מגבלות על התקהלויות: "אם נוכל לנקוט בצעדים לפני הסגר – לא נגיע לשם. אם נשב באפס מעש בימים הקרובים המציאות תביא אותנו לסגר, לא משרד הבריאות ולא הממשלה. אני חושב שנשארו לנו שלושה-ארבעה ימים לראות אם הצעדים המינימליים שעשינו משפיעים. אם יקרה לנו נס רפואי ונראה שינוי מגמה אולי גם לא נגיע לסגר".

תגיות:נגיף הקורונהמרכז המידע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה