נטורופתיה ורפואה טבעית

כך תרפאו את הגוף בעזרת המזון ולא התרופות

רוב האנשים, במקום לסיים תהליך טבעי של פינוי הפסולת, מעדיפים לעצור אותו ע"י "תרופות". אבל אפשר גם אחרת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

שתי תעשיות גדולות בעולם הן תעשיית המזון ותעשיית התרופות. תעשיית המזון, לצערנו, מזיקה רבות כאשר היא מוסיפה למזון הטבעי חומרים שונים, מעבדת אותו, מבשלת אותו וכו', ובכך גורמת לגופנו להתאמץ לעכל מזון שכזה ולאגור חלק ניכר ממנו כפסולת בגופנו. אז מואצים בגופנו תהליכים טבעיים של ניקוי רעלים, לפנות את הפסולת שנוצרה מהתזונה המתועשת, ע"י תחלואים שונים בגוף, כגון: פריחה בעור, שלשול מהמעי, כאב ראש, דלקות, נזלות וכו'.

כל המחלות, בראי הבריאות הטבעית, הן ניקוי רעלים של הגוף לפנות את הפסולת. זה אכן לא נעים להיות מצונן, לשלשל, לכאוב, אבל חייבים לדעת שתהליכים אלו ניתן לקצר פלאים ע"י ניקוי רעלים ביתי מהיר יותר (יש תפריטים שונים).

למרות זאת, רוב האנשים, במקום לסיים תהליך טבעי זה של פינוי הפסולת, מעדיפים לעצור אותו ע"י "תרופות", כי כך חונכו. כאן נכנסת לתמונה התעשייה השנייה, והיא תעשיית התרופות. התרופות עוצרות את הסימפטומים של המחלות שמנקות את גופנו מרעלים.

צריך לחנך את האנושות מחדש, וללמדה כי ה' ברא לנו גוף חכם מאין כמוהו. "הואיל והיות הגוף בריא ושלם מדרכי השם הוא..." (הרמב"ם, ספר המדע, הלכות דעות הלכה א'). אין סיבה בעולם שגופנו לא יוכל לרפא עצמו לבד מכל מיני מחלות, קלות עד קשות, וכל זה ע"י תהליכים נפלאים של ניקוי רעלים שקורים ממילא בגופנו באופן טבעי, ומואצים מאוד ככל שאוכלים פחות ומנקים את הגוף עם פירות וירקות או צומות על בסיס מים בלבד.

מי שבוחר להשתיק סימפטומים ע"י תרופות - מזיק לעצמו, מאחר שהרעלים נשארים בגוף ולא נפלטים ע"י נזלת, שלשול, דלקת או כאב, ובזמן מאוחר יותר, הרעלים מחפשים ערוץ פינוי אחר להתפנות. ברוב הפעמים, גם אז אנשים משתיקים זאת ע"י תרופות, ואפשר ממש להגיע בדרך חיים קלוקלת שכזו למחלות קשות או למחלות כרוניות עם כדורים לכל החיים (אני לא מכלילה כאן מקרי חירום). אז קיבלנו הרעלה מתעשיית המזון, והשתקת התהליכים המבריאים של הגוף ע"י תעשיית התרופות. ה' ירחם.

אני רוצה לעודד אתכם כי אפשר גם אחרת, ישתבח שמו! צריך ללמוד את התהליכים בגוף, ולהתחיל לחיות חיים עם מזון מבריא ומנקה, ללא תרופות.

חז"ל אומרים: "תשעים ותשעה בפשיעה, ואחד בידי שמיים" (תלמוד ירושלמי, מסכת שבת, פרק י"ד, ג'). 99% מהאנשים מתים טרם זמנם כי פשעו לבריאותם, ורק 1% נפטרים במועד שנקצב להם משמיים.

להזמנת חוגי בית בהשתתפות הנטורופתית רות ליאת פלץ (ללא עלות), חייגי 073-2221290

תגיות:תרופותבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה