חדשות בארץ

צה"ל השתלט מרחוק על רחפן לבנוני שחדר לישראל

בערוץ הלבנוני כי כוחות הצבא הישראלי השתלטו מרחוק על הרחפן באופן אלקטרוני, לא לפני שהספיק להיכנס כשלושה קילומטרים לתוך שטח ישראל. בלבנון טענו כי בטרם יורט הספיק הרחפן לצלם תמונה בתוך השטח הישראלי

הרחפן שנטען שנפל בשטח ישראל (צילום: טוויטר)הרחפן שנטען שנפל בשטח ישראל (צילום: טוויטר)
אא

צה"ל השתלט הערב (ראשון) על רחפן שטס סמוך לגבול לבנון באזור הר דב והנחית אותו בשטח ישראל. לפי ערוץ הטלוויזיה של חיזבאללה, "אל-מנאר", מדובר ברחפן שטס סמוך לכביש עדיסה שעל יד הגבול הלבנוני, במסגרת מה שכונה "צילום להפקת קליפ ללהקה לבנונית" לציון יום השנה למלחמת לבנון השנייה. בדובר צה"ל אישרו את  הפרטים. "הרחפן היה במעקב כוחות צה"ל שפעלו מולו במגוון כלים. צה"ל ימשיך לפעול למניעת כל הפרה של הריבונות הישראלית", נמסר.

עוד דווח בערוץ הלבנוני כי כוחות הצבא הישראלי השתלטו מרחוק על הרחפן באופן אלקטרוני, לא לפני שהספיק להיכנס כשלושה קילומטרים לתוך שטח ישראל. בלבנון טענו כי בטרם יורט הספיק הרחפן לצלם תמונה בתוך השטח הישראלי.

בחודש מרץ הודיע צה"ל על הפלת טיסן של חיזבאללה שחצה את גבול ישראל מלבנון. לפי צה"ל, ישראל "רואה בחומרה את הפרת הריבונות ורואה במדינת לבנון אחראית לנעשה משטחה". בהודעה לא פורטו הנסיבות, כמו גם בכלי התקשורת בלבנון שלא התייחסו לתקרית.

"צה"ל פועל כל העת בגבולות מדינת ישראל באמצעות הגנה רב שכבתית לגילוי ויירוט חדירות אוויריות. צה"ל ימשיך לסכל כל ניסיון של ארגון הטרור חיזבאללה להפר את ריבונותה של מדינת ישראל במגוון כלים הגנתיים והתקפיים להגנה על תושבי ישראל", הוסיפו בצבא.

קודם לכן, הפעם האחרונה שנרשמה תקרית דומה הייתה בנובמבר, אז זיהה כוח צה"ל חדירה מהגבול הלבנוני של רחפן המשתייך לארגון הטרור בלבנון, ששב על עקבותיו.

תגיות:לבנוןצה"לרחפן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה