חדשות בארץ

יועץ רה"מ: "האבטחה על נתניהו תוגברה"

טופז לוק, יועץ הניו מדיה של ראש הממשלה, תקף את ההפגנות המתמשכות מול מעון ראש הממשלה ואת ההסתה הגוברת נגדו: "גורמים פוליטיים לוקחים את הכאב האמיתי ומתעלים אותו למלחמה פוליטית נגד נתניהו, שיש בתוכה הסתה עמוקה"

טופז לוק (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)טופז לוק (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

טופז לוק, יועץ הניו מדיה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס הבוקר (חמישי) להפגנות המתמשכות מול מעון ראש הממשלה בירושלים ולגילויי ההסתה נגדו. "האבטחה סביב ראש הממשלה תוגברה בגלל ההפגנות", אמר בריאיון לקרן מרציאנו ואודי סגל בגלי צה"ל.

"ראינו תנועה מאוגדת של תושבי רחביה, שלא יכולים לחיות עם זה", המשיך לוק. "יש המון בלגן ברחוב, מפרים כל פעם את הצו שהמשטרה נותנת. יש חוקים מסוימים שצריך לעמוד בהם. אי אפשר שאחרי השעה שנקבעה ימשיכו עם הרעש. אפשר להפגין, כל אחד יכול להגיד את העמדה הפוליטית, זה חלק טריוויאלי ממדינה דמוקרטית, אבל צריך גם לאפשר לסביבה להתקיים בצורה נורמלית".

לוק האשים כי "ההפגנות האלה ממומנות ומוכוונות. הן באות לעשות חיסול חשבונות פוליטי בזמן משבר קורונה. אנחנו רואים את העמותות שמקדמות את זה – הקרן החדשה, ארגון דרכנו ועוד. עושים פוליטיקה ומסחרה פוליטית בתקופה הזו".

יועצו של נתניהו הודה כי "יש יבלות, אנשים חווים תקופה קשה מאוד בגל השני של הקורונה, שמכה במדינות בכל העולם. כאב אמיתי – גם בארץ. יש אנשים, שהקריאות שלהם שוברות את הלב. המדינה מנסה לעזור ולעשות כל מה שניתן. ראש הממשלה עובד מסביב לשעון – בתחום הכלכלי, בתחום הבריאותי – להביא מזור ועזרה לאותם אנשים. גורמים פוליטיים לוקחים את הכאב האמיתי ומתעלים אותו רק למלחמה פוליטית נגד ראש הממשלה, שיש בתוכה הסתה עמוקה – והם לא מגנים אותה. הם צריכים להתבייש על כך".

בהתייחסו להסתה ברשתות החברתיות, ציין לוק כי "יש אנשים אמיתיים בשר ודם מאחורי זה. ראיתי עכשיו ציוץ שאומר שמדובר בכלל בבוטים, אנשים מזויפים שכותבים את האיומים האלה. זה ממש לא נכון".

לוק הגיב על חרושת השמועות בימים האחרונים בנוגע למצבה של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, והכחיש כי היא נמצאת באשפוז: "ממש לא נכון. היא הייתה אצל רופא שיניים, אולי השמועה התחילה משם. שלומה טוב ובריא". הוא הוסיף כי "יהיה סרטון בהקדם ממנה, שיספר שהכל בסדר".

תגיות:הפגנותהסתהטופז לוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה