חדשות בארץ

עיריית ת"א מנסה להרוס אוהל מחאה של התנועה לאיכות השלטון

יו"ר התנועה לאיכות השלטון האשים את עיריית תל אביב בתיאום עם אנשיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שההפגנות מכוונות נגדו: "נראה שפקחי עיריית ת"א החליטו ליישר קו עם עמיתיהם מירושלים על מנת לשרת את השלטון בדיכוי המחאה"

פקחי עיריית תל אביב במאהל המחאה, הבוקר (צילום: התנועה לאיכות השלטון)פקחי עיריית תל אביב במאהל המחאה, הבוקר (צילום: התנועה לאיכות השלטון)
אא

פקחי עיריית ת"א החלו הבוקר (שני) בהריסת מאהל המחאה של התנועה לאיכות השלטון בגן צ'ארלס קלור. בתנועה טוענים כי השטח שעליו נבנו המאהלים הוקצה להם על ידי העירייה וכי בניגוד לסיכומים, מאז החודש שעבר, עם הקמת המאהל, בעירייה בחרו להתנכל להם ולשלוח "שוב ושוב" את הפקחים בדרישה לפנות את משאית המחאה, אף שאינה מפריעה לטענתם לעוברים ושבים. בעירייה אמרו כי הסיבה לפינוי נובעת מחריגה מהשטח המקורי שהוקצה לתנועה.

לדברי פעילי התנועה, פקחי העירייה הפעילו נגדם אלימות בניסיונות הפינוי, ויו"ר התנועה, עו"ד אליעד שרגא, אף כרך עצמו למוט של המאהל על מנת למנוע את פירוקו. "לא ניתן להשתיק את המחאה, לא ניתן לשחיתות השלטונית לנצח", נמסר מהתנועה לאיכות השלטון.

שרגא האשים את העירייה בתיאום עם אנשיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שההפגנות מכוונות נגדו. "נראה שפקחי עיריית ת"א החליטו ליישר קו עם עמיתיהם מירושלים על מנת לשרת את השלטון בדיכוי המחאה. אני קורא לכל הצעירים להגיע למאהל המחאה וביחד נמגר את השחיתות השלטונית בישראל", אמר.

מעיריית תל אביב נמסר: "העירייה מתירה מזה מספר ימים לתנועה לאיכות השלטון להציב בשטח אוהל גדול, מתקן צל ובמה להפגנות. נציגי התנועה חרגו מן ההיתר, הקימו במקום מאהל והחנו משאיות וכלי-רכב על מדשאות הפארק ומהווה סכנה בטיחותית והרס הפארק". עוד נמסר כי על אף בקשות חוזרות ונשנות וחידוד ההיתר, נציגי התנועה המשיכו לחרוג ביודעין ממה שהותר להם. "העירייה תמשיך לאפשר מחאות במרחב הציבורי בכפוף להיתרים הניתנים כדין".

תגיות:תל אביבהתנועה לאיכות השלטון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה