נטורופתיה ורפואה טבעית

השפעת רמת האנרגיה העצבית על בריאותנו

כיום, עם עודף הגירויים הסביבתיים המתישים לנו את המערכת העצבית - אנו מקבלים שחיקה עד כדי מחלות

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כיצד נראים חייך בדור הזה? האם אין לך זמן לנשום מרוב מטלות? צרת רבים חצי נחמה. השימוש המוגזם באנרגיה העצבית שלך מחליש אותך, גורם להצטברות פסולת, חולשה ובסוף למחלות בגלל עודף הפסולת. רוב האנשים לא למדו לחסוך את האנרגיה העצבית, ולעשות רק פעולה אחת כל פעם כמו בדורות הקודמים. כיום, עם עודף הגירויים הסביבתיים המתישים לנו את המערכת העצבית - טכנולוגיה מרובה, שפע של מזון, אכילת יתר, קפאין, דאגה, עבודה מוגזמת, מיעוט בשעות שינה – אנו מקבלים שחיקה של האנרגיה העצבית עד כדי מחלות. מחלה היא מאמץ של הטבע להפריש רעלים מן הדם. כל המחלות הן משברים של רעלת. מחלה אקוטית (משבר של רעלת) חריפה המגיעה לפתע, כמו: חום, נזלת, שפעת, פריחה, שלשול כאבים וכו' - זה צורך של הגוף להתנקות מעודף הרעלים שהצטברו בתקופה של לפני פרוץ המחלה. צריך לדעת איך לנהוג במצבים אלה – להפסיק את הגירויים שכתבנו לעיל (אם האדם ימשיך בהרגליו הרעים, שוב יהיו משברי רעלת כאלה, ולבסוף מחלות כרוניות).

"תפסיקו לבנות מחלות ע"י הרגלי חיים קלוקלים" (ד"ר ג'ון ה. טילדן).

ריפוי אמיתי של מחלה בנוי על צום של מים לתקופה של מספר ימים עד שבועות, עם ליווי רפואי וליווי של מטפל מומחה. אם לאדם קשה לצום, מרכיבים לו תפריט בריאות מיוחד. כל זה חייב להתקיים עם מנוחה רבה, ויתור על הרגלים מזיקים - וכל התנאים האלה יאפשרו לגוף להיפטר מרעלים שהצטברו בגוף, וכך יהיה ריפוי מוחלט בעז"ה. הקב"ה טבע חוק וסדר ביקום כולו כמו בגופנו. כל אדם אמור להבריא ממחלתו אם יקיים את התנאים שציינו, אלא אם כן נהרס איבר מסוים בגופו, שנפגע מכמות רעלים גדולה.

לכן, כל מה שנדרש מכם זה לקחת אחריות על חייכם, ולהבין כיצד גופכם פועל על מנת להבריא ממחלה. רבים בעולם גילו פיסות מידע של הריפוי הטבעי, ביניהם הרמב"ם. הוא גילה כי התנזרות ממאכלים ומהרגלים המזיקים לגוף ושתיית מים בלבד הם התרופה הטובה ביותר (הרי כבר הזכרנו בכתבות קודמות שתרופות לא מרפאות, אלא משקיטות סימפטומים, והרעלת נשארת באיברים).

 "אנחנו במו ידינו גוזרים על עצמנו את המחלות השונות" (הרמב"ם).

להזמנת חוגי בית בהשתתפות הנטורופתית רות ליאת פלץ (ללא עלות), חייגי 073-2221290

תגיות:בריאותהמערכת העצבית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה