חדשות בארץ

אברי גלעד: "חברי הרשימה המשותפת אויבים, לא רוצה אותם על המסך"

בריאיון לחדשות 13, תקף איש התקשורת אברי גלעד את חברי הכנסת של הרשימה המשותפת ואמר כי "הם תומכי טרור, כולם. השתחרר מחבל מהכלא, הם מקבלים אותו בסוכריות"

  • י"ט אב התש"פ
גלעד, תמונת ארכיון (צילום: אורן נחשון, פלאש 90)גלעד, תמונת ארכיון (צילום: אורן נחשון, פלאש 90)
אא

איש התקשורת אברי גלעד תקף בחריפות את חברי הכנסת של הרשימה המשותפת, ואמר כי הם אויבים שלו: "הם תומכי טרור כולם", אמר בריאיון לחדשות 13. גלעד ציין כי הוא מעודד ייצוג יתר של ערבים בתוכניתו, אולם אינו רוצה לראות על המסך את חברי הרשימה המשותפת.

"אני נזהר בכבודם של כל בני האדם, כל ערבי וערבי – כולל נאדר שמצלם אותנו", אמר גלעד למראיינת הילה קורח. "יש לי הרבה מה להגיד על ההתנהגות הערבית הקולקטיבית – כמצביעים בבחירות, כמדינות, כתרבות שאני מבקר אותה – ואני לא חושב שזו גזענות. אני לא מכיר תוכנית שבה יש הנחיה למערכת להביא בייצוג יתר ערבים שעושים מעשים טובים, חובשים וחיילים. אני כל הזמן אומר: תביאו לי בבקשה ערבים, תביאו לי. אני רוצה ערבים על המסך – רק לא את חברי המשותפת, אם אפשר".

בתגובה לדברים, שאלה קורח את גלעד "למה?". על כך ענה: "מכיוון שהם אויבים שלי. חברי המשותפת. כולם, באופן גורף, הנציגים בכנסת. מכיוון שהם תומכי טרור, כולם".

"את רוצה להוריד את זה בעריכה?", הוסיף ושאל גלעד את קורח. "לי לא אכפת, זו האמת. הבוקר היה לנו אייטם: השתחרר מחבל מהכלא, נציגי המשותפת באו ועשו לו קבלת פנים וחפלה בשפרעם. מקבלים אותו בסוכריות, עניינים. חברי כנסת בישראל. אני אמור להם מקום בבמה שלי, לדבר איתם? מה פתאום".

גלעד, איש שמאל שעבר מהפך בדעותיו ומזוהה כיום כבעל השקפה ימנית, נשאל האם אינו משלם מחיר אישי על עמדותיו: "לא משלם על זה כלום. אני עומד על זכות הדיבור, ועל זכותי לטעות וזכותי לדבר באופן ציורי וקיצוני, ושאולי הדימוי שאני אומר לא מתאים למישהו. אתה לא רוצה לשמוע אותי ? אל תצפה בי. יש לי את האנשים שלי, יש לך את האנשים שלך, לך הביתה".

תגיות:אברי גלעדהרשימה המשותפת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה