חדשות בארץ

במהלך התקיפה ברצועה: טיל ממסוק חיל האוויר נפל בקיבוץ בעוטף

הטיל, ששוגר ממסוק קרב של חיל האוויר במהלך התקיפה ברצועת עזה, נפל בשל תקלה בשטח קיבוץ במועצה האזורית אשכול. הטיל לא התפוצץ, והנפל טופל על ידי חבלנים. לא היו נפגעים, אולם נזק קל נגרם לרפת. דובר צה"ל: "האירוע מתוחקר"

הנזק שנגרם לרפת (קרדיט: ביטחון אשכול)הנזק שנגרם לרפת (קרדיט: ביטחון אשכול)
אא

טיל ששוגר הלילה (רביעי) ממסוק של חיל האוויר, במהלך תקיפת יעדי חמאס ברצועת עזה, נפל בשטח קיבוץ במועצה האזורית אשכול. הטיל לא התפוצץ, והנפל טופל על ידי חבלנים. בחסדי שמיים לא היו נפגעים, אולם נזק קל נגרם לרפת במקום. חיל האוויר פתח בחקירת התקלה, שהובילה לתקרית החמורה.

מדובר צה"ל נמסר, כי "במהלך תקיפות צה"ל, שוגר טיל ממסוק קרב של צה"ל. בשל תקלה נפל הטיל במרחב עוטף עזה ולא התפוצץ. הנפל יפונה בשעות הקרובות, והאירוע מתוחקר. אין נפגעים ולא נגרם נזק".

במועצה האזורית אשכול אמרו, כי "במהלך התקיפות של צה"ל הלילה ברצועה, נפל בטעות טיל ממסוק של צה"ל בתוך יישוב במועצה. הטיל לא התפוצץ, אך נגרם נזק למבנה חקלאי. אין נפגעים באירוע. צה"ל חוקר את המקרה. המועצה בקשר עם גורמי הצבא, ויתקיים דיון משותף בעניין".

בתגובה להפרחות בלוני הנפץ והתבערה לשטח ישראל, תקפו מטוסי קרב, מסוקי קרב וטנקים של צה"ל מספר יעדים של חמאס ברצועה. מדובר צה"ל נמסר, כי היעדים שהותקפו כללו מתחם צבאי, תשתיות תת-קרקעיות ועמדות תצפית של ארגון הטרור: "צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות טרור לעבר שטח ישראל, וימשיך לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל".

המתיחות של הימים האחרונים בדרום הגיעה אתמול לשיא נוסף. במהלך היום פרצו כ-60 שריפות בעוטף עזה, כתוצאה משיגור בלוני תבערה משטח הרצועה, ומאות דונמים נשרפו. צה"ל הציב בגזרה את המערכת הטכנולוגית החדשה "להב אור", המיועדת ליירט בלוני נפץ ותבערה באמצעות קרן לייזר. בשלבי הניסוי שלה השיגה המערכת למעלה מ-90 אחוזי הצלחה, והיא נכנסה הבוקר לשימוש מבצעי שוטף.

תגיות:צה"לחיל האוויררצועת עזהמועצה אזורית אשכול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה