חדשות בעולם

אוסטרליה: שוטר היכה צעירה באכזריות על אי עטיית מסכה, ואז התגלה הפרט החשוב

הרשתות החברתיות במלבורן שבאוסטרליה גועשות, בעקבות סרטון שהופץ ביממה האחרונה ובו נראה שוטר כשהוא מכה באלימות צעירה שלטענתו סירבה לעטות מסכה על פניה והתנגדה למעצר. מאוחר יותר התברר כי היא נושאת פטור רפואי, שמאפשר לה ללכת ללא מסכה 

אא

הרשתות החברתיות במלבורן שבאוסטרליה גועשות, בעקבות סרטון שהופץ ביממה האחרונה ובו נראה שוטר כשהוא מכה באלימות צעירה שלטענתו סירבה לעטות מסכה על פניה. 

בסרטון, שתועד על ידי אלמוני שעבר ברחוב ונתקל בתקרית האלימה בשכונת קולינגווד, נראים שני שוטרים מהמשטרה המקומית - שוטרת ושוטר, כשהם פונים לצעירה ושואלים אותה מדוע היא מסתובבת ברחוב ללא מסכה.

אלא שעד מהרה נראה כי השיח הרגוע הופך לאלים, כשבשבריר שנייה ממש השוטר תופס את הצעירה בת ה-21 בגרונה, ולא מרפה גם אחרי שהיא צועקת בקול ניחר: "הוא חונק אותי, עזרו לי".

 

האלמוני שצילם מן הצד קרא לשוטר להפסיק ממעשיו, וקרא לו: "אתה לא רואה שאתה חונק אותה? תראה מה אתה עושה, תפסיק כבר", אך השוטר לא הפסיק ובמקום זה הצמיד את פניה של הצעירה את המדרכה תוך שהוא אוזק אותה בכוח ובאלימות. 

כצפוי, הסרטון גרם לזעזוע עמוק ולזעם גדול על המשטרה המקומית, אך השוטרים מצדם סיפרו להגנתם כי הצעירה סירבה לעטות מסכה גם לאחר שהעירו לה, וסירבה לשתף פעולה. "היא סירבה למסור את שמה ואת כתובתה והתנהגה באגרסיביות כלפי השוטרת. היא בעטה בשוטרת והתנגדה למעצר, ולכן השוטרים הוצרכו להתנהג בצורה כזו ולרתק אותה לרצפה כדי להביאה למעצר", אמרו בכירים במשטרה המקומית. 

בחקירתה הציגה הצעירה פטור רפואי מעטיית מסכה ולכן לא קיבלה קנס ושוחררה בערבות, אך כעת היא מואשמת בתקיפת השוטרים באלימות ובהתנגדות לשיתוף פעולה ומעצר. 

תגיות:אוסטרליהשוטראלימותמסכהצעירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה