חדשות בארץ

דרעי: נתניהו מוכן לפשרות

שר הפנים אריה דרעי אמר, כי לאחר "שיחה ארוכה" שקיים עם ראש הממשלה הוא התרשם שנתניהו מוכן "לעשות הרבה מאוד" כדי למנוע בחירות: "אסור להגיע לשם, זה אסון אם נגיע לשם"

דרעי (צילום: פלאש 90)דרעי (צילום: פלאש 90)
אא

על רקע המשבר הפוליטי, אמר יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מוכן לעשות "הרבה מאוד" כדי למנוע הליכה לבחירות.

דבריו של דרעי נאמרו בריאיון לישי לפידות, ששודר אמש (מוצאי שבת). "הייתה לי שיחה ארוכה עם ראש הממשלה. התרשמתי שהוא מוכן לעשות הרבה מאוד כדי שלא יהיו בחירות. אסור להגיע לשם, זה אסון אם נגיע לשם".

בהמשך דבריו תקף דרעי בחריפות את ההפגנות נגד נתניהו: "אני מבין מה שהוא עובר, הוא ומשפחתו. ההתקפות האלה, אין לזה שום הצדקה שבעולם. חברים, מה אתם רוצים? מה האנרכיה הזאת? אתה רוצה שלמרות שבית המשפט אישר לו, למרות שהחוק מאפשר לו, ולמרות ש-2 מיליון איש ומשהו הצביעו  בשבילו, אז מה אתם רוצים? צביעות".

בהתייחסו להסכם בין ישראל ואיחוד האמירויות, אמר דרעי כי "זו התחלה, אני משוכנע שאחרי איחוד האמירויות יבואו עוד מדינות". עם זאת, הוא הצהינר כי מבחינת ש"ס, נושא החלת הריבונות על יהודה ושומרון "לא ירד מעל סדר היום. בהזדמנות הראשונה שתהיה לנו – אנחנו נפעל להחיל ריבונות".

שר הפנים הוסיף, כי הוא פועל לאפשר את קיום התפילות בימים הנוראים, על אף מגפת הקורונה: "יש לי תוכנית, ואני עכשיו מגבש אותה – שכל בתי הספר בישראל יעמדו בראש השנה וכיפור לרשות המתפללים. יהיו מניינים קטנים, כיתות, בכל כיתה יהיה מניין עם עזרת נשים, עם מיזוג אוויר. לא יהיה יהודי אחד או יהודיה שירצו לבוא לבית כנסת ולא יהיה להם".

תגיות:אריה דרעי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה