חדשות בארץ

בתגובה להמשך טרור הבלונים: צה"ל תקף עמדות חמאס ברצועה

בעקבות המשך הפרחת בלוני התבערה והנפץ לעבר שטח ישראל, תקפו טנקים של צה"ל עמדות של חמאס בדרום רצועת עזה. מגפת הקורונה ממשיכה להתפשט ברצועה, והרשויות בעזה הודיעו על הארכת העוצר ב-48 שעות נוספות

תקיפת צה"ל ברצועה, ארכיון (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)תקיפת צה"ל ברצועה, ארכיון (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)
אא

טנקים של צה"ל תקפו הלילה (ראשון) עמדות צבאיות של חמאס בדרום רצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר, כי התקיפה בוצעה בתגובה להמשך הפרחת בלוני הנפץ והתבערה משטח הרצועה לשטח ישראל.

צוותי כיבוי ומתנדבים פעלו אתמול לכיבוין של כ-25 שריפות, שפרצו בעוטף עזה כתוצאה מטרור הבלונים. מכבאות והצלה נמסר, כי מרבית השריפות פרצו בשדות קוצים בשטחי המועצות האזוריות חוף אשקלון ואשכול. רובן היו קטנות ולא מסוכנות, והצוותים הצליחו להשתלט עליהן במהירות.

בתוך כך, נמשכת התפשטות מגפת הקורונה ברצועת עזה. אתמול אובחנו 36 מקרים מאומתים נוספים של הנגיף, ובכך עלה מספר החולים ל-182. מאז תחילת חודש מרץ אותרו 247 נדבקים ונרשמו שלושה מקרי מוות.

משרד הפנים בעזה הודיע על הארכת העוצר בשטחי הרצועה ל-48 שעות נוספות, במטרה לסייע במניעת התפשטות הנגיף. על פי הדיווח ב'מעריב', גורמים ביטחוניים בישראל אמרו כי במידה וחמאס יפסיק את טרור הבלונים – ישראל תשקול בחיוב לסייע לרצועה במאבק בקורונה.

תגיות:חמאסרצועת עזהצה"לנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה