מעניין

שלושה צעירים קפצו אל מסילה ברכבת תחתית - כדי להציל נוסע עיוור

שלושה צעירים שאינם מכירים זה את זה, חברו יחד כדי להציל איש עיוור שנפל אל מסילת הרכבת התחתית בטורונטו. לאחרונה הם קיבלו אות כבוד מראש העיר, על המעשה ההירואי שלהם

אא

לאחרונה קיבלו שלושה צעירים מטורונטו שבקנדה - אות מופת מראש העיר המקומי, לאחר מעשה הירואי בהחלט שלהם, שבו מצאו השלושה את עצמם במבצע הצלה 'מהסרטים' של אדם עיוור שנפל למסילת הרכבת התחתית בעיר. 

קייל בוסקווין, אחד הצעירים, סיפר כי הגיע לתחנת הרכבת הזו 'במקרה'. "בדרך כלל לא הייתי עוצר בה, אבל באותו יום החלטתי לקחת את האוטובוס הביתה דווקא משם", הוא משחזר. 

דקות אחדות לאחר שהגיע והמתין לבוא הרכבת, שמע בוסקווין לפתע קריאות עזרה עמומות מכיוון המסילה. "זה היה קול מאוד גרוני ומלא בפחד", הוא מספר. "התקרבתי אל הפס הצהוב ולהפתעתי ראיתי אדם עיוור שוכב על המסילה, והמקל שלו לידו. נלחצתי מאוד. זה היה ממש מזעזע לראות את זה".

בוסקווין לא בזבז זמן. הוא קפץ למסילה במטרה לעזור לעיוור שנפל לשם, ובעקבותיו הגיעו שני צעירים נוספים שצפו בו מרחוק, וגם הם החליטו לקפוץ ולהגיש עזרה. 

שלושת הצעירים הרימו ביחד את האיש העיוור בחזרה אל הרציף, אך המשימה לא הייתה פשוטה כלל וכלל. "כולנו היינו פשוט בהלם כשהסתכלנו עליהם בפעולה", תיארה אחת הנוסעות, ג'ולי קניגליה שמה, את מה שראתה ביחד נוסעים נוספים שחיכו על הרציף. "קיווינו והתפללנו שהרכבת לא תגיע פתאום. הצעירים שהצילו אותו עשו את זה ממש מהר, אבל לנו זה היה נראה כמו שעות".

למרבה המזל אף אחד מהם לא נפצע קשה, והאיש העיוור פונה לבית החולים כשהוא סובל ממכות יבשות בלבד.   

"באמת שזה היה הדבר הכי מפחיד שראיתי אי פעם", סיפרה ג'ולי בסרטון שהעלתה לרשתות החברתיות, והפך חיש קל לויראלי. "אם הם לא היו מגיבים כל כך מהר, אני לא רוצה לחשוב מה הייתה התוצאה", סיכמה. 
לאחרונה כאמור זכו השלושה - ג'האנגיר פייסל, קייל בוסקווין וחוליו קבררה לטקס מיוחד שבו ניתנה להם אות כבוד מראש העיר טורונטו, ורשות להשתמש בתחבורה הציבורית בחינם למשך שנה - כאות תודה על המעשה ההירואי שלהם. 

תגיות:עיוורנוסעיםניו יורקנסרכבת תחתית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה