מעניין

תעלומה: מי הניח כספת עם פתק שאומר "אם תצליח לפתוח - הכל שלך", בשדה בארה"ב?

"אולי יש בפנים מיליון דולר ואולי רק ערמה של קונפטי. לאף אחד מאיתנו אין מושג, אז כולנו חולמים בגדול": כספת ישנה וענקית שהונחה בשדה פתוח בעיירה נידחת - מסעירה את תושבי ניו יורק

הכספת הישנה עם הפתק שעליה. אף לא אחד הצליח לפתוח אותה בינתייםהכספת הישנה עם הפתק שעליה. אף לא אחד הצליח לפתוח אותה בינתיים
אא

תעלומה מטורפת מטרידה בימים האחרונים את שלוותם של תושבי עיירה נידחת בניו יורק, ארה"ב - לאחר שכספת ישנה שעליה פתק מסתורי, הושארה בשדה פרטי. 

תושבי העיירה המופתעים ניסו בזה אחר זה להבין מה מכילה בתוכה הכספת העתיקה, וניסו לפתוח אותה בדרכים שונות - אך ללא הצלחה. 

בעל השדה - חקלאי בשם קירס מתיס, סיפר לתקשורת המקומית כי אחד התושבים הוא זה שסיפר לו על התגלית שנמצאה בשדהו, והזעיק אותו לזירה רק כדי לגלות בה עשרות אנשים שצובאים על הכספת הענקית ומנסים לפתוח אותה. 

"אני מעריך שהיא שוקלת לפחות 250 קילו", אמר מתיס, וציין כי טרם ברור מי הניח אותה שם, ולאיזה צורך. "אל הפתק שמצורף אליה כתוב: 'אם תצליח לפתוח אותה - תוכל לשמור לעצמך את כל מה שיש בפנים", אך אף אחד לא הצליח לפתוח אותה בינתיים".

אחת התושבות, סינדי ואנלישוט שמה, אמרה כי "אולי יש בפנים מיליון דולר ואולי רק ערמה של קונפטי. לאף אחד מאיתנו אין מושג, אז כולנו חולמים בגדול".

חלק מהתושבים השתמשו בפטיש מסיבי כדי לשבור את הצירים של הדלת, אך כל מה שהם הצליחו לעשות זה לשבור את הידיות וחלק ממנגנון הנעילה של הכספת. "אם אתם שואלים אותי, אני אומר שמי שעומד מאחורי זה הם נערים או איזה חכמולוג שגר פה בסביבה. בינתיים אני לא מתכוון לפנות את הכספת מהשדה, כי ברגע שיפתחו את הדלתות שלה - תיגמר ההצגה. בימים שכל הכותרות עוסקות בווירוסים ופוליטיקה - זה נחמד שיש משהו אחר שמעסיק אותך, משהו שנחמד לדבר עליו", מסכם מתיס, שכרגע משאיר את הכספת כאטרקציה למקומיים. 

תגיות:שדהכספתפתק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה