חדשות בארץ

הח"כית לשעבר שולי מועלם עזבה את ימינה והצטרפה לליכוד

לאחר שנדחקה למקום לא ריאלי ברשימת ימינה, הודיעה חברת הכנסת לשעבר שולי מועלם-רפאלי על הצטרפותה לליכוד. ראש הממשלה נתניהו: "זה הבית שלך"

נתניהו ובנט (צילום: חיים צח, לע"מ). בעיגול: מועלם (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו ובנט (צילום: חיים צח, לע"מ). בעיגול: מועלם (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

חברת הכנסת לשעבר, שולי מועלם-רפאלי, הודיעה היום (רביעי) על הצטרפותה לליכוד. מועלם נפגשה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, וחתמה על טופס התפקדות עם מנכ"ל הליכוד צורי סיסו.

מועלם כיהנה בעבר כחברת כנסת מטעם "הבית היהודי". לקראת הבחירות לכנסת ה-21, היא הצטרפה למהלך של נפתלי בנט ואיילת שקד להתפצלות מ"הבית היהודי" ולהקמת "הימין החדש". היא הוצבה במקום החמישי ברשימה, שלא הצליחה לעבור את אחוז החסימה בבחירות אפריל 2019. לקראת הבחירות לכנסות ה-22 וה-23 נדחקה מועלם למקום ה-12 והבלתי ריאלי ברשימת "ימינה", במסגרתה רץ הימין החדש.

עריקתה של מועלם לליכוד הינה במסגרת המאבק שמנהלים ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר ימינה, נפתלי בנט, על קולותיו של הציבור הדתי. "אני שמח מאוד ששולי מועלם, חברת הכנסת לשעבר ואחת מהפעילות החשובות של הציונות הדתית, מצטרפת באופן טבעי לליכוד", אמר נתניהו. "הליכוד זה הבית של הציונות הדתית, זה הבית של נאמני ארץ ישראל – זה הבית שלך".

מועלם הודתה לראש הממשלה ואמרה: "הליכוד הוא הבית הטבעי של הציונות הדתית, של אנשי הימין האידיאולוגי. אני מרגישה שבימים האלה, שעם ישראל מודאג מבחינה בריאותית וכלכלית, יש עוד כל כך הרבה עבודה לתקן עולם ולהביא את מדינת ישראל למקום שלה – ואני מרגישה שהמקום לעשות את זה, זה בליכוד".

תגיות:נפתלי בנטהליכודשולי מועלםימינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה