חדשות בארץ

פרופ’ שמעון שטרית: אתמודד על תפקיד נשיא המדינה

שטרית, שכיהן כשר בממשלותיהם של יצחק רבין ושמעון פרס, נפגש בשבועות האחרונים עם חברי הכנסת והציג בפניהם את מועמדותו: "רואה בתפקיד נשיא המדינה את משימת חיי"

שטרית (קרדיט תמונה: ליאור יאדו)שטרית (קרדיט תמונה: ליאור יאדו)
אא

השר לשעבר, פרופ' שמעון שטרית, הכריז היום (שני) באופן רשמי כי בכוונתו להתמודד על תפקיד נשיא המדינה, בבחירות שייערכו באביב הקרוב.

שטרית, בן 74, כיהן בשנות התשעים כשר הכלכלה, המדע והדתות בממשלותיהם של יצחק רבין ושמעון פרס. הוא בעל תואר דוקטור במשפטים מאוניברסיטת שיקאגו, ומכהן מזה עשרות שנים כפרופ' למשפטים באוניברסיטה העברית. בנוסף, הוא מרצה באוניברסיטאות מובילות בעולם, ביניהן אוניברסיטת קיימברידג' בארצות הברית.

הכרזתו הרשמית של שטרית באה לאחר פגישות שקיים בשבועות האחרונים עם חברי כנסת, במהלכן הציג בפניהם את מועמדותו.

"אני רואה בתפקיד נשיא המדינה את משימת חיי", אמר שטרית בהודעתו. "מדינת ישראל נמצאת כיום במשבר מהגדולים בתולדותיה, ובזמנים של שסע הולך ומעמיק בין הקבוצות השונות בחברה הישראלית".

שטרית הוסיף כי "בתקופה מורכבת זו, ישראל זקוקה לאדם בעל ניסיון, שיקול דעת ועין טובה, שיוכל למלא בנאמנות את אחד התפקידים ברגישים והחשובים במדינת ישראל – תפקיד נשיא המדינה".

"אני מבטיח ומתחייב, בעזרת השם, להיות נאמן וקשוב לכם, אזרחי ואזרחיות ישראל, ולהעמיד את כל כישוריי וניסיוני הישראלי והבינלאומי כדי לייצג אתכם בכבוד, באמונה ובמסירות, בארץ ובעולם".

תגיות:נשיאשמעון שטרית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה