מעניין

יצור מוזר ונדיר נסחף אל חופי בריטניה, ולא תאמינו מה החוקרים אומרים עליו

חתיכת עץ גדולה שנסחפה אל החוף משכה את תשומת לבם, והם התקרבו אליה. "אשתי רצתה לשבת עליה, אבל אז גילינו שיש עליה אלפי יצורים מוזרים בתוך קונכיות. זה לא היה דומה לשום דבר שראיתי קודם לכן"

  • כ' אלול התש"פ
אא

כשמרטין גרין מניו ברייטון שבבריטניה טייל עם משפחתו בחופים בצפון ויילס - הם לא חשבו שהם הולכים להיתקל באחד היצורים הנדירים ביותר שקיימים עלי אדמות. 

חתיכת עץ גדולה שנסחפה אל החוף משכה את תשומת לבם, והם התקרבו אליה. "אשתי רצתה לשבת עליה, אבל אז גילינו שיש עליה אלפי יצורים מוזרים בתוך קונכיות שחלקן פתוחות. זה לא היה דומה לשום דבר שראיתי קודם לכן".

אשתו ג'מה, שגילתה את היצורים על פיסת העץ הגדולה, קראה לו לצפות בזה. "הסתכלנו עליהם כמו על משהו שלא מהעולם הזה, ולא הפסקנו להתפעל. זה היה נראה לנו מוזר בכל קנה מידה אפשרי, אבל מצאנו את עצמנו מתלהבים מהאטרקציה כמו ילד במתקן לונה פארק".

אחרי שצילמו עשרות תמונות תקריב - בנו של מרטין, דניאל, חיפש מיד בגוגל מידע נוסף על היצורים המדהימים והגיע למחקר שבו גילה את שמם: ברונקלס (באנגלית: Goosenecked Barnacles). "מה שמדהים בהם הוא שהם דומים לרגלי אווז, וכלל לא ניתן לזהות אותם כיצורים חיים כשמסתכלים עליהם במבט שטחי", אומר אחד החוקרים, ממחקר שנעשה בבריטניה. "לרוב ניתן למצוא אותם כשהם צמודים לסלעים, ספינות או חלקי ספינות, ומשטחים צפים בים. הם אפילו נצפו על שריד של חללית שנשטפה אל חופי האי סילי. יש להם גזע בשרני ארוך שנראה כמו צוואר שחור, ומסביבם יש מעטפת לבנה שמזכירה סוג של גיר. הם באמת מאוד נדירים", הוא מסכם. 

תגיות:בריטניהמענייןיצורמבחיל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה