מעניין

מטורף: תוך כדי לידה - האם גילתה כי יש תינוק נוסף ברחמה

אישה ממינסוטה שציפתה לילד אחד, הופתעה לגלות באמצע הלידה כי ברחמה ילד שני. "התינוק יצא כשהוא בריא ושלם, אבל אחרי שבע דקות כולנו היינו מופתעות כשהמיילדת אמרה: 'אוי, אני לא מאמינה. יש עוד אחד'"

אא

כשמייגן פיפל ממינסוטה שבארה"ב, גילתה שהיא בהריון עם ילדה השלישי - היא לא הופתעה לגלות שהתינוק שלה אמור להיוולד גדול מהצפוי. "גם שני התינוקות הקודמים שלי נולדו כשהם שוקלים יותר מעשרה פאונד", היא מחייכת. "אז כשאמרו לי שהילד צפוי להיות במשקל של 13 פאונד, לא נפגעתי".

בשל ההגבלות שהונהגו בבתי החולים על רקע הקורונה, בעלה או כל אדם אחר לא הורשו להיות איתה בחדר לצורך צילום האולטראסאונד. "לא רציתי לשלם מאות דולרים רק כדי לעשות את זה לבד", היא אומרת. "ביטלתי את האולטראסאונד, וציפיתי לטוב".

ליתר ביטחון היא קבעה תור לרופא האישי שלה, שאמר לה שהכל בסדר. "הוא בדק אותי, ולפי דבריו היה ברור שאני מצפה לילד אחד בלבד", היא משחזרת בראיון לחדשות CBS.

בהגיע מועד הלידה לפני כשבוע, מייגן החליטה ללדת בבית, עם שתי מיילדות צמודות. "התינוק יצא כשהוא בריא ושלם, אבל אחרי שבע דקות כולנו היינו מופתעות כשהמיילדת אמרה: 'אוי, אני לא מאמינה. יש עוד אחד'. לא הבנו למה היא מתכוונת עד שראינו ראש נוסף מגיח לאוויר העולם. זו הייתה הפתעה לכולנו, אבל אנחנו שמחים שסיימנו עם שניים. זה באמת שווה את זה".

תגיות:לידהגילוינסתינוקמרתק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה