חדשות בעולם

מרגש: ג’ראד קושנר העניק למלך בחריין ספר תורה, אותו רכש מכספו האישי 

במהלך פגישה היסטורית שהתקיימה בשבוע שעבר בין ג'ראד קושנר למלך בחריין חמאד בן עיסה אל ח'ליפה - העניק היועץ והחתן של הנשיא טראמפ, ספר תורה למלך - שאותו רכש מכספו באופן פרטי ושכתיבתו הייתה 'במיוחד לכבוד המלך'

אא

במהלך פגישה היסטורית שהתקיימה בשבוע שעבר בין ג'ראד קושנר למלך בחריין חמאד בן עיסה אל ח'ליפה - העניק היועץ והחתן של הנשיא טראמפ, ספר תורה למלך - שאותו רכש מכספו באופן פרטי ושכתיבתו הייתה 'במיוחד לכבוד המלך'. 

במסיבת עיתונאים שנערכה במקום סיפר קושנר כי בפגישה זהה בין הנשיא טראמפ למלך בחריין שהייתה אשתקד - המלך אמר כי הוא "גאה מאוד שבארצי קיים בית כנסת מפואר שנבנה בתחילת המאה ה-20 בעיר הבירה מנאמה, והיהודים עדיין מתפללים בו".

קושנר שנכח בפגישה סיפר כי בדק את בית הכנסת ונודע לו כי ספר התורה במקום - איננו כשר. לכן כשביקר שוב בבחריין בחר לרכוש ספר תורה שנכתב במיוחד לכבוד המלך. אחד ממקורביו של המלך אמר שהמלך התרגש מאוד מן המתנה, בפרט לאור שלביה האחרונים של הנורמליזציה בין המדינות. לדבריו, היהודים שיתפללו בבית כנסת שקיבל ספר תורה שהוא מתנה מקושנר למלך - ודאי יתרגשו גם הם מכך. 

מי שפרסם את התמונה ההיסטורית של קושנר עם המלך הוא יועצו של הנשיא לענייני המזרח התיכון - אבי ברקוביץ'. ברקוביץ' אף סיפר שאת ספר התורה רכש קושנר מסופר סת"ם מארה"ב, והוא יוכנס לבית הכנסת בבחריין. "הרגע שבו ג'ארד קושנר העניק להוד מלכותו חמד בן עיסא בן סלמאן אל-ח'ליפה מממלכת בחריין ספר תורה לבית כנסת בבחריין", כתב ברקוביץ'.

תגיות:ספר תורהבחרייןהסכם שלוםקושנר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה