חדשות בעולם

חוקרת סינית מסעירה את הרשת: "הקורונה לא נוצרה בטבעיות, אלא הונדסה במעבדה"

ד"ר לי-מנג יאן - חוקרת מאוניברסיטת הונג קונג שמתמחה בנגיפים ומערכת החיסון, טוענת כי יש בידיה הוכחות לכך שנגיף הקורונה לא נגרם באופן טבעי כתוצאה מהדבקה מבעל חיים, אלא הונדס על ידי בני אדם. את דבריה אלו אמרה ממקום מסתורי וסודי, מחשש שמא בכירים בממשלת סין ינסו להתנקש בחייה - כפי שקרה עם שני רופאים נוספים, שגילו אמת קצת אחרת על הנגיף ורצו לפרסמה בעולם

אא

ד"ר לי-מנג יאן - חוקרת מאוניברסיטת הונג קונג שמתמחה בנגיפים ומערכת החיסון, טוענת כי יש בידיה הוכחות לכך שנגיף הקורונה לא נגרם באופן טבעי כתוצאה מהדבקה מבעל חיים, אלא הונדס על ידי בני אדם. 

את הדברים חשפה ד"ר יאן בתוכנית בשם  Loose Women בה סיפרה כי תחשוף את ההוכחות לטענה הזו בקרוב, ואף תראה כי מדובר בהונאה שממשלת סין מעורבת בה. 

בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות סיפרה ד"ר יאן כי מי שאחראי על הנדסת הנגיף הם לא אחרים מאשר חוקרים בחסות הממשלה, במעבדה שעובדת עם הממשלה וכי כל סיפור ההדבקה על ידי עטלפים הוא בעצם סיפור כיסוי שהפיצו בכירים בממשלה הסינית, כדי להסיח את דעת העולם ממה שקרה באמת. 

ד"ר יאן גם חשפה כי היא נמצאת כעת במקום סודי, מחששה שמא גורמים כאלה ואחרים ינסו להתנקש בחייה - כפי שקרה עם הרופא הסיני בינג ליו, שהושתק בדיוק כשעמד לגלות התפתחות קריטית לגבי הקורונה, וגם עם הרופא לי וונליאנג, שקיפח את חייו בנסיבות זהות.  

 

"אמרו להם להגיד שאני שקרנית"

טענותיה של לי אינן מופרכות לגמרי, שכן כשרק התגלה נגיף הקורונה, היה מי שטען כי ממשלת סין מטייחת את האמת וכי מדובר בקנוניה. גורמים שונים ניסו אז להפנות אל ממשלת סין את אותה הטענה, אך זו נשללה על ידי בכירים סינים על הסף, בתואנה כי כל מידע זמין על הנגיף שהתגלה - הועבר בהקדם לקהילה הבינלאומית, וכי לא היה כל ניסיון לטייח. 

כעת טוענת גם ד"ר יאן כי הנגיף לא נוצר בטבע, וכי "רצף הגנום שלו מוכיח את זה".

לטענתה, המידע שבידיה יכול להיות מאומת גם על ידי אנשים שמגיעים ללא רקע מדעי בכלל. "נאלצתי לברוח מסוכני ממשל, אחרי שגיליתי את הראיות שמוכיחות כי הנגיף הונדס על ידי חוקרים במעבדה. הם מחקו את כל המידע עליי ממאגרים ממשלתיים, ודרשו מהקולגות שלי להפיץ עליי שקרים כדי לפגוע בי. אמרו להם להגיד שאני שקרית ושלא עשיתי כלום במעבדה חוץ מלהרוג אוגרים. הם יאיימו על כל מי שאני מכירה, כולל בני המשפחה שלי, ואני מפחדת שאם איתפס - איעלם כאילו בלעה אותי האדמה".

צפו כאן בקטע קצר מהראיון עם ד"ר יאן:

 

 

תגיות:מומחיתהנדסהקורונהנגיפים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה