חדשות בארץ

"מדינה נוספת תחתום בקרוב מאוד על הסכם עם ישראל"

בריאיון לרשת "אל-ערביה", אמרה שגרירת ארצות הברית באו"ם, קלי קרפט, כי מדינה מוסלמית נוספת צפויה לחתום "בתוך יום או יומיים" על הסכם לנרמול היחסים עם ישראל: "התוכנית שלנו היא להביא עוד מדינות, שנכריז עליהן בקרוב מאוד"

טקס החתימה בבית הלבן, בשבוע שבעבר (צילום: אבי אוחיון, לע"מ)טקס החתימה בבית הלבן, בשבוע שבעבר (צילום: אבי אוחיון, לע"מ)
אא

שגרירת ארצות הברית באו"ם, קלי קראפט, אמרה הערב (רביעי) כי מדינה מוסלמית נוספת צפויה לחתום "בתוך יום או יומיים" על הסכם לנרמול היחסים עם ישראל.  

קראפט אמרה את הדברים בריאיון לרשת "אל-ערביה", שבוע בלבד לאחר שאיחוד האמירויות ובחריין חתמו על הסכמים עם ישראל. "התוכנית שלנו היא להביא עוד מדינות, שנכריז עליהן בקרוב מאוד", אמרה קראפט. "יכול להיות שאחת תחתום על הסכם בתוך יום או יומיים. אני יודעת שמדינות נוספות יבואו בעקבותיה".

הבכירה האמריקנית הביעה תקווה, כי סעודיה תחתום על הסכם שלום עם ישראל: "כמובן שנברך אם סעודיה תהיה הבאה ביותר. אבל מה שחשוב הוא שנתמקד בהסכם, ולא נאפשר למשטר האיראני לנצל את הרצון הטוב של בחריין, איחוד האמירויות וישראל. אנחנו רוצים לצרף את כולן, בתקווה שזה יאפשר לאזרחים האיראניים לראות שאנשים באמת רוצים שלום במזרח התיכון, ושהם חלק מהשלום הזה".

כזכור, נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, אמר בשבוע שעבר, זמן קצר לפני טקס החתימה על המדשאה הדרומית בבית הלבן, כי ישנן מדינות נוספות שמעוניינות לחתום על הסכם עם ישראל: "כל המדינות רוצות שלום, הן נלחמו זמן רב מדי. הן עייפות מלהילחם. אתם תראו פעילות רבה, יהיה שלום במזרח התיכון". בין המדינות ששמן מוזכר בהקשר זה הן עומאן, סודאן ומרוקו.

תגיות:ארצות הבריתקלי קראפטנורמליזציה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה