חדשות בריאות

זוהר: "למנות את בר סימן טוב לפרויקטור הקורונה"

יו"ר סיעת הליכוד, מיקי זוהר, קרא לשר הבריאות יולי אדלשטיין למנות את מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר לפרויקטור הקורונה: "אין מתאים ממנו לשמש בתפקיד"

בר סימן טוב (צילום: פלאש 90)בר סימן טוב (צילום: פלאש 90)
אא

יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת הליכוד, חבר הכנסת מיקי זוהר, קרא הבוקר (רביעי) לשר הבריאות יולי אדלשטיין למנות את מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, משה בר סימן טוב, לפרויקטור הקורונה. "מה שחשוב הוא מבחן התוצאה", כתב בטוויטר. "משה בר סימן טוב עמד במבחן הזה בהצלחה".

לדברי זוהר, "בגל הראשון ראש הממשלה ובר סימן טוב הצליחו לבלום את העלייה בכמות הנדבקים ואף להוריד את מספר החולים והמונשמים למספרים הטובים ביותר בעולם. אני קורא לשר הבריאות למנות אותו בהקדם האפשרי, משום שאין מתאים ממנו לשמש כפרויקטור הקורונה".

ב"ידיעות אחרונות" דווח הבוקר, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הציע בימים האחרונים לבר סימן טוב לשוב ולמלא תפקיד בכיר בניהול משבר הקורונה, וזאת לקראת סיום כהונתו של פרופ' רוני גמזו כממונה הקורונה בסוף החודש הבא. בר סימן טוב, שכיהן כמנכ"ל משרד הבריאות במהלך הגל הראשון של הקורונה, מסר בתגובה: "גורמים בממשלה מתייעצים איתי מעת לעת ואני מביע את דעתי בנוגע למצב, אבל לא ניתנה שום הצעה קונקרטית".

המנכ"ל הנוכחי של משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, הגיב על הפרסום במהלך ריאיון לגלי צה"ל: "אנחנו נצטרך לראות את העניין ולדבר. הטיפול בקורונה כולל אלפי דברים מדי יום, ואני כמנכ"ל משרד הבריאות וצמרת המשרד פועלים יחד עם רוני גמזו בהפעלה רב-מערכתית ורב-מקצועית בכל הכרוך בתחום הקורונה".

"ראש הממשלה לא התייעץ איתי, אלא עם השר", הוסיף לוי. "איתי לא התייעצו בעניין. אנחנו כרגע לא עוסקים בזה. אנחנו משוחחים גם עם רוני וגם עם המנכ"ל הקודם. עבדתי עם בר סימן טוב רבות, הוא איש מאוד מוכשר. אני מניח שנצטרך לשוחח, ונדע לעבוד יחד כדי לקיים את המטרה החשובה כל כך – לבלום את הקורונה ולנצח אותה"

תגיות:מיקי זוהרנגיף הקורונהמשה בר סימן טוב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה