מעניין

"אלוקים לא רצה שאמות": הייתה שמונה שעות בלב ים, ונמצאה כשהיא בחיים

הסיפור ההזוי הבא עשה רעש גדול בתקשורת המקומית בקולומביה: לפני שנתיים, הוכרזה אישה בשם אנג'ליקה גייטן כנעדרת, ואיש מבני משפחתה וחבריה לא הצליח להבין לאן היא נעלמה. החיפושים נמשכו אחריה חודשים רבים, עד שהשבוע היא נמצאה על ידי דייגים ששטו בסירה קטנה

אא

הסיפור ההזוי הבא עשה רעש גדול בתקשורת המקומית בקולומביה: לפני שנתיים, הוכרזה אישה בשם אנג'ליקה גייטן כנעדרת, ואיש מבני משפחתה וחבריה לא הצליח להבין לאן היא נעלמה. החיפושים נמשכו אחריה חודשים רבים, עד שהשבוע היא נמצאה על ידי דייגים ששטו בסירה קטנה. 

הדייגים המבוהלים - רולנדו ויסבל וגוסטבו, סיפרו כי במבט ראשון לא הבינו מה הם רואים שצף במים. רק כשהתקרבו התגלתה אט אט דמותה של אישה ששוכבת בתוך גלגל הצלה ונסחפת עם הגלים הקטנים של הים. 

כשנמשתה מהמים, גילו הדייגים כי היא סובלת מתשישות גדולה והפנו אותה לבית החולים - שם הודיעו הרופאים כי היא סובלת מהיפותרמיה קשה. בעיתון המקומי 'לה ליברטד' דווח כי שמונה שעות תמימות עברו על אנג'ליקה בים, ואלמלא הרימה את ידה באפיסת כוחות כדי שהדייגים יזהו אותה, ייתכן ששם הייתה מוצאת את מותה. "העלינו אותה לסירה וניסינו לדבר איתה בספרדית ובאנגלית, אבל היא התפרצה בבכי ולא ענתה לנו במשך זמן ארוך. אחרי משהו כמו חצי שעה, היא אמרה לנו: 'נולדתי מחדש, אלוקים לא רצה שאמות'. זה ממש נס שהיא ניצלה".

בבית החולים גילו שני הדייגים כי אנג'ליקה בעצם הוכרזה כנעדרת לפני כשנתיים, אך מאחורי הדברים ששמעו עמד סיפור מזעזע של התעללות על ידי בן זוגה, מגורים במקלט לחסרי בית, דיכאון עמוק שבו שקעה עד ש"לא רציתי להמשיך בחיי" - ומשם לאוטובוס שהוביל אותה ישירות לים, הדרך הייתה קצרה. 

זו למעשה הייתה התחנה האחרונה שבה רצתה לבלות. "לא הייתה לי שום עזרה מאף מקום, אפילו לא מהמשפחה שלי. החלטתי להיכנס למים ולתת לגלים לקחת אותי כדי שהסיוט הזה יסתיים", סיפרה. 

אנג'ליקה טופלה בבית החולים וכעת היא נמצאת במעקב של הרשויות, כדי לוודא שהיא מקבלת גם את הטיפול הנפשי שהיא נזקקת לו. 

תגיות:נסנעדרתלב ים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה