חדשות בריאות

שיפור במצבו של טראמפ: "מרגיש הרבה יותר טוב"

הרופא של הבית הלבן, ד"ר שון קונלי, עדכן כי לנשיא טראמפ אין חום והוא אינו נזקק לתוספת חמצן. לדבריו, טראמפ עדיין לא יצא מכלל סכנה אולם הצוות הרפואי "שומר על אופטימיות זהירה". בסרטון שפרסם מבית החולים, אמר טראמפ כי הוא מרגיש הרבה יותר טוב: "קשה לדעת מה יקרה בימים הבאים. אני מניח שזה המבחן האמיתי, אז נראה מה יקרה במהלכם"

טראמפ (צילום מסך מתוך הסרטון, טוויטר)טראמפ (צילום מסך מתוך הסרטון, טוויטר)
אא

טראמפ מבית החולים (הטוויטר של טראמפ)

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, שנדבק בנגיף הקורונה, פרסם הלילה (ראשון) סרטון מבית החולים בו הוא מאושפז. "באתי לכאן כי לא הרגשתי כל כך טוב, אני מרגיש הרבה יותר טוב עכשיו", אמר.

"קשה לדעת מה יקרה בימים הבאים", הוסיף טראמפ, "אני מניח שזה המבחן האמיתי, אז נראה מה יקרה במהלכם".

"אני צריך לחזור כי אנחנו עדיין צריכים לעשות את אמריקה גדולה שוב. עשינו עבודה נהדרת עד כה, אבל עלינו לסיים אותה. אני חושב שאחזור בקרוב, אני מצפה לסיים את הקמפיין".

"זה משהו שקרה למיליונים ברחבי העולם", ציין הנשיא בנוגע להידבקותו בנגיף. "אני נלחם בשבילם, לא רק בארצות הברית אלא בכל העולם. אנחנו ננצח את נגיף הקורונה, או איך שתרצו לקרוא לו".

בהצהרה שהוציא הרופא של הבית הלבן, ד"ר שון קונלי, נכתב כי חלה "התקדמות משמעותית" במצבו של הנשיא מאז שאובחן כחיובי לקורונה. הוא עדכן, כי טראמפ "השלים מנה שנייה של רמדסיביר, ללא סיבוכים". רמדסיביר הינה תרופה המיועדת במקור לטיפול באבולה, שהוכחה כיעילה בהפחתת תסמיני הקורונה ובקיצור זמן ההחלמה מהנגיף.

קונלי ציין, כי לטראמפ אין חום והוא אינו נזקק לתוספת חמצן: "רמת החמצן שלו בין 96 ל-98 אחוזים". עוד הוסיף, כי הנשיא המשיך בעבודתו במהלך רוב שעות אחר הצהריים ונע בסוויטה הנשיאותית שבבית החולים "ללא קושי". הרופא סיכם כי טראמפ עדיין לא יצא מכלל סכנה, אולם הצוות הרפואי "שומר על אופטימיות זהירה".

תגיות:דונלד טראמפנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה