חדשות בארץ

נדיר: עברה בדיקת קורונה וסבלה מדליפת נוזלים מהמוח

לאור כשל נדיר וקטלני בבדיקת קורונה שהתגלה השבוע, רופאים קוראים לצוותי הרפואה לנהוג במשנה זהירות עם בדיקות הקורונה, כדי למנוע מקרים חוזרים ונשנים בעתיד

אא

לאור כשל בדיקת קורונה נדיר וקטלני שהתגלה השבוע, רופאים קוראים לצוותי הרפואה לנהוג במשנה זהירות עם בדיקות הקורונה, כדי למנוע מקרים חוזרים ונשנים בעתיד. 

המקרה אירע באמריקה לאישה כבת 40 שסבלה מדליפת נוזלים מהאף ומהמוח, ועמדה בפני סכנת חיים - לאחר שעברה בדיקת קורונה באמצעות מטוש. 

"אנחנו בודקים כעת את האפשרות שהבדיקה נעשתה בצורה לא תקנית. אנשי המקצוע האמונים על הבדיקות מוכרחים לעשות זאת בצורה נכונה ולדאוג לעקוב מקרוב אחר פרוטוקולי הבדיקה", כך אמר לסוכנות הידיעות AFP ד"ר ג'ארט וולש, המכהן כרופא בבית החולים של אוניברסיטת איווה. 

עוד הוסיף ד"ר וולש כי האישה הייתה אמורה לעבור ניתוח בקע אלקטיבי לאחר בדיקת הקורונה, אולם הניתוח נדחה בשל העובדה שהנוזלים שדלפו ממוחה ואפה - גרמו לכאבי ראש, הקאות ועוד. כעת טוען ד"ר וולש כי ייתכן והדליפה לא נגרמה בשל בדיקת הקורונה אלא בשל יתר לחץ דם תוך גולגלתי, שממנו היא סבלה. "התסמינים שהיא פיתחה היו תוצאה של גירוי בדופן המוח. הטיפול שקיבלה מנע ממנה לפתח זיום מוחי מסוכן וקטלני", סיים הרופא. 

תגיות:מוחדליפהנוזליםקורונהתסמין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה