חדשות בעולם

לפי כפות הרגליים: הורים גילו כי בתם בת הארבע - הוחלפה בטעות בלידתה

סיפור מוזר ומרגש כאחד עלה לכותרות לאחרונה בארגנטינה: אב לבת ארבע שם לב כי כפות רגליה של בתו שונות מאלו של שאר אחיותיה. "ככל שהיא גדלה, ככה היא נראתה פחות דומה לי או לאשתי, והתחלתי לחשוש שאולי היא לא הבת שלי", סיפר האב, חוזה הרננדז

אא

סיפור מוזר ומרגש כאחד עלה לכותרות לאחרונה בארגנטינה: אב לבת ארבע שם לב כי כפות רגליה של בתו שונות מאלו של שאר אחיותיה. "ככל שהיא גדלה, ככה היא נראתה פחות דומה לי או לאשתי, והתחלתי לחשוש שאולי היא לא הבת שלי", סיפר האב, חוזה הרננדז. 

בראיון לכתב חדשות מקומי בשם חורחה קנטיז'ו סיפר הרננדז כי כשבתם נולדה בבית החולים 'ניניו חסוס' בצפון קולומביה, הם לא חשדו שמשהו אינו כשורה. הם לקחו את התינוקת  לביתם ושמחו בה, אך גם האיש וגם אשתו שמו לב לעובדה שהילדה כלל אינה דומה למישהו מהם. 

יום אחד החליט האב בהחלטה של רגע, לעשות בדיקת דנ"א לבתו. "התוצאות היו מפתיעות אבל גם לא. זה כאילו כמו משהו שידענו תמיד".

התשובה שקיבלו הייתה שסלומה, בתם בת הארבע, היא לא באמת בתם. 

"איך שקיבלתי את התשובה הלכתי לבית החולים, לבדוק איך אירעה הטעות הזו". כשהנהלת בית החולים החלה לחקור את המקרה, התגלה כי ברגע של חוסר שימת לב - הצוות הרפואי בלבל בין התינוקת של חוזה לבין תינוקת אחרת, שנולדה זמן קצר לפניה. 

כשנודעה להם זהותה של האישה שבעצם מגדלת את בתם - הם החליטו לנסות לאתר אותה ברשתות החברתיות, והצליחו. "התכתבנו איתה במשך זמן רב ואז סיכמנו להיפגש", משחזר הרננדז. "הם הסכימו שגם הבת שלהם תעבור בדיקת דנ"א ולמזלי התברר כי שרי, בתה, היא הילדה האמיתית שלנו".

אבל איך מתקנים את הטעות באיחור של ארבע שנים? "התחלנו להסביר לבנות לאט לאט שהן אחיות, ודאגנו שהן ייפגשו לעתים קרובות וישחקו זו עם זו וגם עם ההורים. זה לא פשוט להסביר דבר כזה לילדות בנות ארבע, ואני מניחה שתהליך ארוך וקשה לפנינו - אבל לפחות הן מסתדרות ביניהן וכיף להן. זה הופך את זה ליותר קל עבורנו".

אחרי חודשים ספורים שבהם עורבו גורמים מקצועיים שיעזרו לבנות לעשות את המעבר ממשפחה אחת לשנייה, היום כבר כל אחת מהבנות נמצאת בביתה שלה עם הוריה, וחיה את החיים בידיעה שיש לה 'זוג הורים נוסף, מאמץ'. "זו הייתה הדרך הכי קלה לעזור להן להתרגל למצב החדש", אומרים הרננדז ובת זוגתו. 

תגיות:לידהבית חוליםטעותברזיל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה