חדשות יהדות

"עברה אירוע מוחי בפעם החמישית": הזמר איתי לוי מבקש מהציבור להתפלל על אמו

בפוסט שפרסם הזמר בעמוד הפייסבוק שלו, הוא הודה לציבור עוקביו על הדאגה והתמיכה - ואף כתב את שמה המלא של אמו, לתפילה. "תודה לכם על כל הדאגה, התמיכה, החום והחיבוק שלכם. אמא שלי מרגישה הרבה יותר טוב ומקווה שבעזרת השם תצא מזה חזקה ובריאה"

אא

לפני כשלושה שבועות אושפזה אמו של הזמר איתי לוי בבית החולים, לאחר שעברה אירוע מוחי בפעם החמישית. כידוע, אמו רות אינה נמצאת בקו הבריאות, ולפני חודשים אחדים לוי הכניס ספר תורה לרפואתה.

"אמא שלי מאושפזת כבר שלושה שבועות. היא עברה אירוע קל, והיא נמצאת כרגע בשיקום. לוי סיפר כי בשל הקורונה, הוא חושש מאוד לחייה. "אמא שלי היא אישה שלא הכי חזק אצלה. יש בעיות לחץ דם ועוד עניינים, יש לה אירועים מוחיים. אבל יהיה בסדר, אני מאמין שיהיה בסדר".

בפוסט שפרסם הזמר בעמוד הפייסבוק שלו, הוא הודה לציבור עוקביו על הדאגה והתמיכה - ואף כתב את שמה המלא של אמו, לתפילה. "תודה לכם על כל הדאגה, התמיכה, החום והחיבוק שלכם. אמא שלי מרגישה הרבה יותר טוב ומקווה שבעזרת השם תצא מזה חזקה ובריאה.

"אשתף אתכם שזה האירוע מוחי החמישי שלה, וכולי תפילה שזה יהיה האחרון. אימי אישה חזקה אך החיים, הגוף והמסע מעייף. זאת זכות ענקית שלי להיות לידה, לעטוף אותה ולדעת שאין לי אחרת מלבד, ואין לה אחר מלבדנו. מהדאגה שלנו והעטיפה שלנו אותה 24/7. אז תודה על הברכות והאהבה שלכם".

את הפוסט המרגש חתם לוי בבבקשה להתפלל לרפואת אמו וכתב כך: "לתפילה ולרפואתה - רות בת שרה".

תגיות:אמאסלבסאיתי לויאמונהאירוע מוחי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה