חדשות בריאות

ראש השב"כ התנצל על הפרת ההנחיות: "מצר על האירוע, לוקח אחריות מלאה"

בעקבות הפרסום, לפיו ראש השב"כ נדב ארגמן אירח בביתו בני משפחה בניגוד להנחיות הסגר, נמסר מטעמו כי הוא "מצר על האירוע ולוקח עליו אחריות מלאה". בשב"כ ציינו, כי "סך הנוכחים, כולל בני הבית הקבועים, היה שמונה אנשים, אשר שהו באוויר הפתוח"

ארגמן (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)ארגמן (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

ראש השב"כ נדב ארגמן התנצל היום (חמישי) על שאירח בסוף השבוע האחרון בני משפחה, תוך הפרה של הנחיות הסגר. "ראש השירות מצר על אירוע זה ולוקח עליו אחריות מלאה", נמסר בהודעה שפרסם השב"כ.

כזכור, כרמלה מנשה דיווחה בכאן ב' כי בתו של ארגמן ואנשים נוספים שאינם מתגוררים עמו – ביניהם בתה של רעייתו, בן זוגה ובנם – שהו בביתו במשך מספר שעות. על פי הודעת השב"כ, "עם חזרתו מנסיעת עבודה בחו"ל בה שהה ביומיים האחרונים, ראש השירות מאשר כי בשבת האחרונה ביקרו בבית המשפחה בתו החיילת, לאחר חודש וחצי שלא הייתה בבית, ובתה של רעייתו, בעלה ובנם התינוק, עליו משגיחה רעייתו במהלך ימות השבוע".

בשב"כ הוסיפו, כי "בניגוד לדיווח, היחידים ששהו בבית הם ילדיו וילדיה של רעייתו. סך הנוכחים, כולל בני הבית הקבועים, היה שמונה אנשים, אשר שהו באוויר הפתוח". עוד צוין, כי בניגוד לדיווח "בתו אינה מתגוררת קילומטרים רבים ממנו – מדובר בחיילת המתגוררת לסירוגין בבית אביה ובבית אמה".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:נדב ארגמןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה