חדשות בעולם

טראמפ חזר לקמפיין; רופאו האישי: הוא אינו מדבק

הנשיא טראמפ נאם ממרפסת הבית הלבן בפני מאות מתומכיו, ומתכוון לחדש השבוע את עצרות הבחירות שלו ברחבי ארצות הברית. רופא הבית הלבן, ד"ר שון קונלי, אישר כי טראמפ אינו מדבק ויכול לצאת מהבידוד, אולם מהודעתו לא ברור האם בדיקת הקורונה של הנשיא יצאה שלילית

טראמפ (צילום: שאטרסטוק)טראמפ (צילום: שאטרסטוק)
אא

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, קיים אתמול (שבת) אירוע פומבי ראשון מאז אובחן כחולה קורונה. בנאום שנשא ממרפסת הבית הלבן, מול מאות תומכים בחירות שעמדו על המדשאה הדרומית, אמר טראמפ כי הוא "מרגיש מצוין". הנשיא מתכוון לחדש מחר את עצרות הבחירות שלו ברחבי ארצות הברית, הראשונה שבהן בפלורידה, ובהמשך בפנסילבניה ובאיווה.

הרופא של הבית הלבן, ד"ר שון קונלי, עדכן הלילה כי מבדיקת הקורונה האחרונה של טראמפ עולה שהנשיא אינו מדבק. במזכר ששלח לדוברת הבית הלבן, קיילי מקנאני, כתב קונלי: "אני שמח לדווח הערב, כי בבדיקת PCR שנערכה לנשיא הבוקר, הוא נמצא עומד בקריטריונים של המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) להפסקת הבידוד. בנוסף לכך, הוא אינו נחשב כמי שעלול להעביר את הנגיף".

קונלי הוסיף כי "כעת – עשרה ימים מאז הופעתם הראשונה של תסמיני קורונה, לאחר שהיה ללא חום הרבה מעבר ל-24 שעות, ועם השיפור בכל התסמינים – צירוף בדיקות האבחון המתקדמות מצביע על כך שאין עוד עדות לשכפול פעיל של הנגיף". עם זאת, הרופא נמנע מלציין במפורש כי תוצאת בדיקת הקורונה של טראמפ יצאה שלילית.

כזכור, טראמפ שוחרר ביום שני מבית החולים הצבאי "וולטר ריד" במרילנד, בו אושפז בעקבות הידבקותו בקורונה. בסרטון שפרסם לאחר חזרתו לבית הלבן, אמר הנשיא לציבור: "עכשיו אני מרגיש יותר טוב. אולי אני מחוסן, אני לא יודע. אל תתנו לנגיף לשלוט בחיים שלכם, צאו החוצה ותהיו זהירים. יש לנו התרופות המתקדמות ביותר בעולם, החיסונים יגיעו ממש בקרוב".

בתוך כך, העימות הנשיאותי השני בין טראמפ ליריבו הדמוקרטי, ג'ו ביידן – שהיה אמור להתקיים ב-15 באוקטובר – בוטל, זאת לאחר שטראמפ סירב להצעה לקיים אותו באופן מקוון. נכון לעכשיו, אין שינוי בנוגע לעימות האחרון בין השניים, והוא צפוי להתקיים ב-22 באוקטובר.

תגיות:דונלד טראמפנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה