חדשות בארץ

איתי לוי על האדם שהפיץ ברשת כי אמו נפטרה: "הכניס אותי לחרדה שאני לא מכיר"

עדיין לא ברור מי אחראי על הפצת השמועה השקרית על פיה אמו של הזמר איתי לוי הלכה לעולמה, אולם כששמע על כך - לוי מיהר לפרסם תגובה חריפה על כך, באומרו כי מדובר בשקר מוחלט. "אספר לכם שנרדמתי היום אחרי יום מטורף שעבר עליי, וקיבלתי מאות טלפונים שהכניסו אותי לחרדה שאני לא מכיר אותה. בכיתי כמו תינוק מעצם המחשבה שאולי לא מספרים לי"

אא

עדיין לא ברור מי אחראי על הפצת השמועה השקרית על פיה אמו של הזמר איתי לוי הלכה לעולמה, אולם כששמע על כך - לוי מיהר לפרסם תגובה חריפה על כך, באומרו כי מדובר בשקר מוחלט. 

כותרת הכתבה שטענה כך הייתה: "עצוב: אמו של לוי נפטרת בבית החולים לאחר שלושה שבועות של מחלה", ואחרי מאות טלפונים שקיבל, זה מה שכתב לוי בתגובה: "בשעות האחרונות מסתובבת שמועה שאמי רות בת שרה, הדבר הכי יקר לי בעולם, יותר מכל דבר שיש, יותר מהקריירה שלי, יותר מהאוויר שאני נושם ויותר מכל מה שאני חי במשך 32 שנה - שאימי היקרה שלי הלכה לעולמה", כתב לוי. "אז אספר לכם שנרדמתי היום אחרי יום מטורף שעבר עליי, וקיבלתי מאות טלפונים שהכניסו אותי לחרדה שאני לא מכיר אותה. בכיתי כמו תינוק מעצם המחשבה שאולי לא מספרים לי, שאולי עובדים עליי, שאולי זה יכול לקרות".

הידיעה השקרית שהתרפסמה ברשתות החברתיות הידיעה השקרית שהתרפסמה ברשתות החברתיות

בנקודה זו פונה לוי בנימה אישית אל האדם שהפיץ את הידיעה הכוזבת, וכתב: "אני רוצה לומר לאותו אדם שעשה את זה: אתה אדם רע ורשע, אכזרי, חסר רחמים ולא זכאי לדרוך על האדמה הזאת שמלאה באנשים טובים וטהורים, מלאים בנתינה וגמילות חסדים".

לוי התנצל בפני אמו על כך שיש אנשים רעים בעולם, והוסיף כי "אני אשמור עלייך בחיי כל עוד אני דורך על האדמה, שלא יהיה לך פגע רע ולא נגע רע. את האור שלי, הלב שלי, הדם שלי, והאוויר שאני נושם. סליחה, סליחה, סליחה אמא, ואותו אדם שעשה את זה - אני סולח לך כי 'השומע בזיונו - יידום וישתוק'. אני בוחר בשתיקה ומאמין בעשייה. ולך אמא אני מאחל עד מאה ועשרים, ואם צריך אתן לך שנים מחיי", סיכם בהתרגשות. 

תגיות:אמאזמרסלבסאיתי לוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה