חדשות בריאות

בשלבי בדיקה: ערכה מהירה לגילוי קורונה – תוך עשר דקות

בבית החולים אסותא אשדוד החלו בבדיקת איכותה של ערכה ייחודית לאבחון קורונה, שמספקת תשובה תוך עשר דקות: "בדיקה חדישה, אשר במידה ותימצא אמינה יכולה לסייע לצוות הרפואי לזהות במהירות חולים פוטנציאליים"

ערכת הבדיקה (צילום: בית החולים אסותא אשדוד)ערכת הבדיקה (צילום: בית החולים אסותא אשדוד)
אא

בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד החלו היום (ראשון) להשתמש בערכה חדשנית לאבחון קורונה, שמספקת תשובה תוך עשר דקות. מדובר בערכה שמזכירה במהותה בדיקת הריון, לרבות הסימנים המעידים "חיובי" או "שלילי".

מטוש הבדיקה נכנס לנחיר המטופל ודוגם את פנים האף. הפעולה יכולה להיעשות בידי כל איש רפואה או סיעוד, ללא צורך בהתערבות של המעבדה. בבית החולים הדגישו, כי בשלב זה הבדיקות באמצעות הערכה מתבצעות במקביל לבדיקות הרגילות, לצורך מעקב אחר איכותן.

ד"ר ארז ברנבוים, מנכ"ל בית החולים, אמר: "בית החולים אסותא אשדוד שמח לקחת חלק בבדיקת מוצר, שבוודאי יסייע במתן טיפול מהיר ואיכותי יותר למטופלי הקורונה. ככל שנקדים לזהות את הנגיף, נוכל להבטיח מתן טיפול איכותי יותר למטופל ולסובבים אותו".

ד"ר בריק גבריאל, מנהל המעבדה הביוכימית בבית החולים, הוסיף: "מדובר בבדיקה חדישה, אשר במידה ותימצא אמינה יכולה לסייע לצוות הרפואי לזהות במהירות חולים פוטנציאליים. בימים אלו אנו בודקים את אמינות הבדיקה על פי הסטנדרטים המקצועיים".

תגיות:נגיף הקורונהבית החולים אסותאבדיקת קורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה