חדשות בעולם

לקראת העימות האחרון בארה"ב: המיקרופון של המועמד היריב יושתק

בעקבות העימות הראשון הסוער, שהפך לדו קרב של עלבונות הדדיים, הודיעה ועדת העימותים הנשיאותיים כי בחלקים מהעימות האחרון יושתק המיקרופון של כל מועמד בעת שיריבו מדבר

טראמפ מול ביידן, אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)טראמפ מול ביידן, אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)
אא

ועדת העימותים הנשיאותיים בארצות הברית הודיעה הלילה (בין שני לשלישי), כי בחלקים מהעימות הקרוב והאחרון יושתקו המיקרופונים של כל מועמד בעת שיריבו מדבר, כדי לאפשר לו לדבר ללא הפרעות.

ההחלטה של הוועדה הא-פוליטית התקבלה בעקבות העימות הראשון בין הנשיא דונלד טראמפ ויריבו הדמוקרטי, סגן הנשיא לשעבר ג'ו ביידן, שהפך לדו קרב סוער ובוטה, רווי בעלבונות הדדיים. כזכור, העימות השני בוטל בעקבות הידבקותו של טראמפ בקורונה ולאחר שסירב לקיים אותו באופן וירטואלי.

על פי הכללים החדשים שנקבעו, בתחילת כל אחד מששת חלקי העימות, יזכה כל מועמד לשתי דקות בהן יוכל לענות ללא הפרעה על שאלתה של המראיינת, כריסטין ווקר מרשת NBC. במהלך פרק זמן זה, המיקרופון של יריבו יושתק. לאחר מכן, ייערך דיון משותף בו המיקרופונים של שני המועמדים יהיו פתוחים.

בעקבות החלטת הוועדה, אמר הלילה טראמפ לעיתונאים כי בכוונתו להגיע לעימות, על אף שלדבריו הכללים שונו ברגע האחרון ו"זה מאוד לא הוגן". הוא אף תקף את הבחירה בווקר להנחיית העימות, ואמר כי מדובר ב"מנחה מוטה". במחנה טראמפ תקפו גם את רשימת הנושאים שקבעה ווקר לעימות, ודרשו להוסיף אליה את נושא מדיניות החוץ.

העימות הראשון, שנערך בסוף החודש שעבר, צפוי להיזכר כאחד מנקודות השפל בהיסטוריית העימותים הנשיאותיים. במהלך העימות גילה טראמפ דומיננטיות ואגרסיביות והתפרץ פעמים רבות לדבריו של ביידן, תוך הבעת לעג להישגיו במהלך הקריירה הפוליטית הארוכה שלו ומתקפות אישיות נגדו ונגד בני משפחתו: "סיימת את הלימודים במקום האחרון בכיתה שלך. אין בך שום דבר חכם, ג'ו". המועמד הדמוקרטי גמגם לא אחת, אולם הרבה לכנות את טראמפ בכינויי גנאי, ביניהם "ליצן", "גזען" ו"פודל של פוטין". הוא טען, כי טראמפ הוא הנשיא הגרוע ביותר בתולדות ארצות הברית: "כולם יודעים שהוא שקרן".

תגיות:בחירותארצות הבריתדונלד טראמפג'ו ביידן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה