מעניין

הכירו את הנער הגבוה ביותר בעולם: רק בן 14, וכבר ’עוקף’ שחקני כדורסל

ספר השיאים של גינס יכיר בקרוב ברן קיו - כנער הגבוה ביותר בעולם

אא

ספר השיאים של גינס יכיר בקרוב ברן קיו - כנער הגבוה ביותר בעולם: קיו, נער סיני בן 14 המתגורר במחוז סיצ'ואן, הגיש לאחרונה בקשה לספר השיאישם של גינס, להכרה כנער הגבוה ביותר בעולם בגילאי 13-18.

גובהו של קיו מגיע כיום לקרוב לשלושה מטרים, למרות שהוריו מספרים כי כתינוק "לא היה שום דבר שיסגיר את זה. הוא היה רגיל לחלוטין".

"השינוי התחיל בערך בגן חובה. אז ראינו שהוא קצת יותר גבוה משאר החברים שלו, ורוב האנשים חשבו שהוא כבר בכיתה ב' או ג'. כשהוא היה בן 11 בלבד, הגובה שלו עמד על 2.06 מטרים. בילדותו לקחנו אותו לרופאים כדי לבדוק אם הוא סובל ממחלה גנטית, אבל כל הבדיקות חזרו שליליות. אנחנו מאמינים שזו תורשה, כי יש לנו הרבה קרובי משפחה רחוקים שהם גבוהים מאוד".

למרות גובהו ועל אף העובדה שחבריו מכנים אותו על שם שחקן NBA סיני בשם יאו מינג - קיו דווקא ממש לא רואה את עצמו מפתח קריירה של כדורסלן בגלל גובהו. "קשה לי לזוז בגלל הגובה שלי, ואני גם סובל מפלטפוס", הוא אומר בראיון לסוכנות הידיעות הסינית. 

נציגים של ספר השיאים של גינס מדדו את קיו (בתמונה) והוא הגיע לגובה של 2.21 מטרים. כעת הם אמורים לפרסם את ההודעה הרשמית על כך שהוא אכן הנער הגבוה ביותר בעולם, לאחר שעקף את קודמו בתואר. 

תגיות:גובהנערשיא גינסכדורסלשחקן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה