סיפורים אישיים

גם אתם תתרגשו: מדוע הוסיף יהודה ברקן את האות א’ לשם משפחתו, כשחזר בתשובה?

"אני הוספתי א' כי אני האיש שעבר על בשרו רגעים לא קלים. אני איש שקשור לעולמה של תורה, ואני קיבלתי את ההצעה מהרב שלי שאמר שגם אברהם לא נולד אברהם אלא אברם, והוסיפו לו את האות ה'"

אא

יהודה בארקן נולד בשם יהודה יחזקאל ברקוביץ', אך כשהגיע לעולם התרבות והמשחק - החליט לשנות את שמו לשם הנוכחי. תחילה היה שם משפחתו ברקן אך כשחזר בתשובה לפני כשמונה שנים, הוסיף את האות 'א' לשם משפחתו. 

את הסיבה לצעד זה הסביר בארקן כך:"אני הוספתי א' כי אני האיש שעבר על בשרו רגעים לא קלים. אני איש שקשור לעולמה של תורה, ואני קיבלתי את ההצעה מהרב שלי שאמר שגם אברהם לא נולד אברהם אלא אברם, והוסיפו לו את האות ה'. מה שהכניס אותו לעניינים. הא' שוספתי הוציאה אותי מבעיות. באר-קן הוא באר פרקי תהילים", סיכם. 

על ה'רגעים הלא קלים' הללו התבטא בארקן לעיתונאי דודו כהן בתוכנית 'בכיוון אחר' ואמר כי הכי את כל הפיתויים שישנם בעולם החילוני, "ואתה מתפתה ועושה ונמצא, ומגיע לדרגה שבה אתה אומר או.קיי, טעמתי מהכל. את הדברים הכי איומים - טעמתי. אבל נשארתי בלי טעם עד שיום אחד טעמתי טעמה של תורה. אתה לא מבין. אתה מדבר עם התלמיד הכי עצלן בכיתה, תבין. בבית ספר הייתי בורח משיעורי התורה, הייתי מבלה את כל הזמן בים ולא בבית הספר. פתאום גיליתי את עולם התורה.

"כיום אני לומד ארבע פעמים בשבוע, כל פעם אצל רב אחר. אני משוכנע שהוריי זכרונם לברכה שלא זכו לראות אותי במצב הזה, צובטים את עצמם למעלה כל פעם שאני נכנס לשיעור. בטח אבא שלי אומר לאמא שלי זה הוא?! והיא עונה: לא, זה לא ייתכן".

תגיות:יהודה ברקןחזרה בתשובה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה