חדשות בריאות

מזכירה בלשכת ראש הממשלה נדבקה בקורונה

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי מי שבא במגע עם המזכירה ייבדק בשעות הקרובות, וכי מתבצעת חקירה אפידמיולוגית: "ראש הממשלה וצוותו יפעלו על פי הנחיות משרד הבריאות"

נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

מזכירה בלשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נמצאה חיובית לקורונה, כך נמסר הבוקר (שני) מהלשכה.

בהודעת הלשכה צוין, כי המזכירה אובחנה במסגרת הבדיקות השגרתיות הנערכות בסביבת ראש הממשלה לאיתור נשאי קורונה.

בלשכה הוסיפו, כי "מי שבא במגע עמה ייבדק בשעות הקרובות ומתבצעת כעת חקירה אפידמיולוגית. ראש הממשלה וצוותו יפעלו על פי הנחיות משרד הבריאות".

כזכור, בגל הראשון של הקורונה נאלץ נתניהו להיכנס פעמיים לבידוד. כניסתו לבידוד בפעם הראשונה באה לאחר ששהה בקרבתה של יועצתו לענייני המגזר החרדי, רבקה פאלוך, שנדבקה בנגיף. יום לאחר שיצא מהבידוד, הוא חזר אליו לאחר ששר הבריאות דאז, יעקב ליצמן, אובחן כחולה בקורונה. בחודש שעבר נכנס ראש הממשלה לבידוד מקוצר בן חמישה ימים, כאשר חזר מטקס החתימה על הסכמי הנורמליזציה עם איחוד האמירויות ובחריין שנערך בבית הלבן.

בתוך כך, משרד הבריאות מסר הבוקר עדכון על מספרי תחלואת הקורונה בשתי היממות האחרונות, וזאת לאחר שאתמול לא דווחו נתונים בשל תקלת מחשב שאירעה כתוצאה מהמעבר לשעון חורף.

על פי הדיווח, בשבת אובחנו 239 נדבקים חדשים בקורונה, בעוד אתמול אובחנו 559. מספר הבדיקות שפוענחו ביומיים האחרונים עמד על כ-26 אלף (ללא בדיקות חוזרות לאבחון החלמה). שיעור הבדיקות החיוביות אתמול הסתכם בכ-2.8%.

נכון לעכשיו, 13,911 בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, מתוכם מאושפזים 942. מספר החולים הקשים ירד ל-506, וגם במספר המונשמים נרשמה ירידה – ל-206. מצבם של 131 חולים מוגדר בינוני.

מפרוץ המגפה, אובחנו בישראל 310,148 נשאי קורונה, מתוכם החלימו 293,838. מניין הנפטרים עומד על 2,397.

תגיות:נגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה