מעניין

התינוק שנולד באורך ’צעצוע של בובת סופרמן’ - מרגש את הרשת

התינוק שלהם נולד במשקל זעיר והגיע לאורך של בובת סופרמן. הרופאים אמרו לה שהוא לא ישרוד, אך למרות מצבו הקשה - הוא התגבר על הכל, ושרד. מאז, בכל יום הולדת, מנציחים הוריו את התמונה ההיא שלו, לצד בובת הסופרמן, כדי להזכיר לו כמה הוא גיבור

אא

בחלומות הכי מרחיקי לכת שלה, ואלרי לא חשבה שהיא עומדת ללדת תינוק במשקל כה זעיר, ולעשות היסטוריה. 

לוגן בנה נולד עם סיבוכים רבים והרופאים הכינו אותה למצב שהיא הולכת להפלה. "הרופאים אמרו לבעלי שהם הולכים לשלוח אותנו הביתה להפלה. גם אני וגם רוב הסתכלנו על הרופא ואמרנו לו בצורה הכי רצינית שיכולה להיות: 'אנחנו לא הולכים לשום מקום. אנחנו נשארים בבית החולים, ומביאים את הילד הזה לעולם".

לרופאים לא הייתה ברירה אלא להשאיר אותם שם.

יום אחרי שהם אמרו לה להתכונן לגרוע מכל - ב-25.7.2016, ואלרי ילדה את לוגן, שכמצופה - הובהל מיד לטיפול נמרץ, מאחר וחוץ ממשקל לא תקין סבל משני חורים בלבו, דלקת בדרכי השתן ושני דימומים במוח. 

 

שקל 1.5 ק"ג, והיה באותו אורך של בובת הסופרמן

"בשלב הזה, זה היה חשש אמיתי שנאבד אותו. באמת חשבנו שאין לו הרבה סיכויים לשרוד", אומר רוב, בעלה של ואלרי. 

אם זה לא מספיק גרוע, בגיל 11 שבועות בלבד נאלצו הרופאים לנתח את לוגן בעיניו בניתוח לייזר, כדי לתקן מצב שנקרא 'רטינופתיה של פג', שיכול היה להותיר אותו עיוור אלמלא נותח. 

עם זאת, לוגן לא ויתר - וכנגד כל הסיכויים, הצליח לעבור את הכל ולחזור הביתה ביחד עם משפחתו. 

לוגן כיום לצד בובת הסופרמן לוגן כיום לצד בובת הסופרמן

התינוק שצולם ליד צעצוע של בובת סופרמן כשנולד - חזר והצטלם איתה מדי שנה, כדי להראות את השינויים בגודלו. "אנחנו מצלמים תמונה בכל יום הולדת שלו, שבה לוגן מחזיק את הסופרמן שלו. זה מדהים לראות את ההבדל בין הימים הראשונים שלו לבין עכשיו, כשהוא כבר בן ארבע", אומרת ואלרי. "אז הוא שקל 1.5 ק"ג, והיה באותו אורך של בובת הסופרמן שרוב קנה לו".

"יש לנו בהחלט סיבה להאמין בניסים", אומרים הוריו של לוגן פה אחד. "לוגן הגיע לעולם עם הסיכויים הכי נמוכים לעבור ולשרוד אותו, אבל הוא ניחן ברוח לחימה אמיתית מהיום שנולד. 

"גם כשהוא היה במשקל של חצי קילו קראתי לו 'הבחור הקשוח' הקטן שלי. הרופא היה מסתכל עליי ואומר: 'נראה איך הוא מסתדר', ואני הייתי ממשיך להגיד לו: 'הוא בחור קשוח, אל תדאג לו. הוא יסתדר'", משחזר רוב. 

תגיות:קטןנסתינוקצעצועסופרמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה