חדשות בארץ

הותר לפרסום: סוכל פיגוע ירי בראש העין

תושב קלקיליה נעצר בחודש שעבר בראש העין, כשעל גופו אקדח ומחסניות. בחקירתו הודה, כי תכנן לבצע פיגוע. אמש הוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט הצבאי בשומרון

אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)
אא

תושב קלקיליה, שתכנן לבצע פיגוע ירי, נתפס בחודש שעבר בראש העין כשעל גופו אקדח ומחסניות. כך הותר הערב (שני) לפרסום. בתום חקירה משותפת של שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל, הוגש אמש בבית המשפט הצבאי בשומרון כתב אישום נגד המחבל, מועתז מוסא חוסיין.

האירוע התרחש ב-29 בספטמבר. בעקבות מידע שהתקבל על המחבל, ששהה בישראל באופן בלתי חוקי, פתחו שוטרים בסריקות בראש העין במהלכן הבחינו בו. לאחר שהשתלטו עליו, התברר כי בחלק הקדמי של גופו הוא הסליק אקדח טעון, מחסניות וקופסת כדורים. בתום חקירתו, הוא הודה כי תכנן לבצע פיגוע.

כזכור, בחודש אוגוסט ביצע תושב ג'נין פיגוע דקירה באתר בנייה בראש העין, בו נפצע באורח אנוש רפאל לוי. המחבל, וליד מנצור, נכנס דרך פרצה בגדר הביטחון במטרה למצוא עבודה, כשהוא מצויד בסכין מתקפלת. עם הגיעו לאתר הבנייה, הוא נתקל בלוי, שבבעלותו דירה הנמצאת בשלבי בנייה. המחבל הציג בפניו מצג שקרי, לפיו ברשותו מפתחות לדירות באתר. כאשר הגיעו השניים לדירה הוא שלף סכין, ותוך קריאת "אללה אכבר" דקר את לוי כ-20 פעמים בכל חלקי גופו.

בין השניים התנהל מאבק, שבסיומו הותיר המחבל את לוי על הרצפה. הוא לקח את הטלפון הנייד, המפתחות ושלט הרכב של קורבנו, ונמלט מהזירה. לוי הצליח להגיע בכוחותיו האחרונים לכניסה לבניין, נמצא על ידי עוברי אורח ופונה לבית החולים בילינסון במצב אנוש. בחסדי שמיים, הוא הצליח להתאושש מפצעיו.

המחבל, שברח מהזירה, נלכד כעבור מספר ימים בפעילות של הימ"מ, בעקבות מידע מודיעיני שסיפק שב"כ. בחודש שעבר הוגש נגדו כתב אישום בעבירות של ניסיון לרצח, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות בנסיבות מעשה טרור, שוד בנסיבות מחמירות בנסיבות מעשה טרור, שיבוש מהלכי משפט ועבירות נוספות.

תגיות:ניסיון פיגועראש העין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה