חדשות בארץ

גנץ נגד נתניהו: "מסכן את העתיד הכלכלי של ישראל"

בריאיון ל"ידיעות אחרונות", מתח שר הביטחון בני גנץ ביקורת חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו, על רקע משבר התקציב. שר המדע יזהר שי איים, כי אם התקציב לא יעבור – כחול לבן תנקוט בצעדים שיובילו לכך שנתניהו לא יהיה ראש הממשלה

נתניהו וגנץ (צילום: מרק ישראל סאלם, פול)נתניהו וגנץ (צילום: מרק ישראל סאלם, פול)
אא

כחול לבן ממשיכה להחריף את האיומים מול הליכוד, על רקע המחלוקת בין שתי המפלגות בנוגע לתקציב המדינה. בריאיון אתמול (שלישי) ל"ידיעות אחרונות", אמר שר הביטחון בני גנץ כי ראש הממשלה בנימין נתניהו "מסכן את העתיד הכלכלי של ישראל".

גנץ הוסיף, כי אם נתניהו לא יעביר תקציב, יהיה זה "פשע", כלשונו, נגד המדינה ואזרחיה: "הליכוד לא יצליח להסביר לאזרחים מדוע לא דאג לעתידם אלא דאג לעצמו, במידה שהתקציב לשנה הבאה לא יקודם".

שר המדע יזהר שי אמר הבוקר, כי באם תקציב 2021 לא יועבר, כדרישת כחול לבן, תשקול מפלגתו "לייצר קואליציה מעשית בכנסת" כדי להוביל לחלופה לממשלה הנוכחית: "זו אלטרנטיבה אחת שאנחנו שוקלים", אמר בריאיון לגלי צה"ל. שי איים כי "אם לא מעבירים את התקציב – ננקוט בשורה של צעדים, שהתוצאה שלהם היא שנתניהו לא יהיה ראש הממשלה".

השר להשכלה גבוהה ולמשאבי המים, זאב אלקין (הליכוד), התייחס אתמול למשבר התקציב. "אי אפשר טכנית לאשר תקציב לשנת 2021 עד סוף דצמבר", אמר בכאן ב'. "על כחול לבן להתעשת ולא לגרור לבחירות שמהן הם לא ישובו לכנסת". בתגובה לאיום של כחול לבן לתמוך בחוק, שימנע מנתניהו להתמודד על תפקיד ראש הממשלה, אמר אלקין: "אני מקווה, שהכנסת לא תאשר חוקים איראניים המונעים מאדם להתמודד לראשות הממשלה".

תגיות:בני גנץהליכודזאב אלקיןכחול לבןיזהר שי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה